ماموریت مشترک نیازمند و حسینی در قطر(عکس)

ماموریت مشترک نیازمند و حسینی در قطر(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- سیدحسین حسینی و پیام نیازمند ماموریتی مشابه در اردوی قطر دارند.

به گزارش فوتبالی، هر دو نفر در تلاش هستند تا در فرصتی که تا شروع جام جهانی باقیمانده، خودشان را به دراگان اسکوچیچ تحمیل کنند تا سرمربی تیم ملی، نام آنها را در بین مسافران جام جهانی 2022 قرار دهد.

روی کاغذ، تکلیف انتخاب اول و دوم اسکوچیچ برای دروازه تیم ملی مشخص است و علیرضا بیرانوند و امیر عابدزاده رقابت حساسی برای گرفتن پیراهن شماره یک تیم ملی دارند.

با توجه به آنکه سرمربی تیم ملی در بازیهای قبلی تیمش از هر دو دروازه‌بان استفاده کرده هنوز معلوم نیست از بین بیرانوند و عابدزاده، کدامیک در جام جهانی فیکس خواهند شد و به جز این دو نفر، اسکوچیچ باید یک گلر دیگر را هم با خودش به قطر ببرد.

حسینی و نیازمند در حالی با همدیگر رقابت می‌کنند که شرایط آنها در چند وقت اخیر با یکدیگر متفاوت بوده است.

حسینی رکورددار کلین‌شیت در لیگ برتر 16 تیمی شد و فصل بسیار خوبی را با استقلال سپری کرد اما نیازمند فقط در 5 بازی پورتیموننزه در این فصل برای تیمش به میدان رفت و اگر ماجرای خط خوردن استقلالی‌ها پیش نمی‌آمد، شاید او اصلا به اردو دعوت نمی‌شد.

همان‌قدر که اسکوچیچ برای انتخاب گلر اصلی‌اش در جام جهانی کار سختی دارد، انتخاب دروازه‌بان سوم تیم ملی در جام جهانی 2022 هم حساسیت خودش را دارد و باید دید نهایتا قرعه به نام حسینی می‌افتد یا نیازمند.

1984