عکس نوشت/ خاتون بم و ثبت هشتمین قهرمانی در لیگ برتر بانوان

عکس نوشت/ خاتون بم و ثبت هشتمین قهرمانی در لیگ برتر بانوان

پایگاه خبری فوتبالی- در پایان رقابت‌های هفته آخر لیگ برتر فوتبال بانوان، خاتون بم قهرمانی هشتمین قهرمانی خود را در جام کوثر جشن گرفت.

به گزارش فوتبالی، چهاردهمین دوره از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان امروز به ایستگاه پایانی خود رسید و خاتون بم توانست با شکست پالایش گاز ایلام، جشن قهرمانی خود را به پا کند.

البته بمی‌ها هفته گذشته پس از غلبه بر ذوب آهن، قهرمانی خود را یک هفته زودتر مسجل کردند و امروز گیلاس شیرینی روی کیک قهرمانی لیگ خود گذاشتند.

شاگردان مرضیه جعفری امروز با تونل افتخار بازیکنان ایلام وارد زمین شدند و در اوج اقتدار توانستند با نتیجه 5 بر 1 از سد شاگردان ندا عزیزپور بگذرند و با اقتدار به قهرمانی برسند. 

نماینده بم در پایان 22 بازی در لیگ برتر موفق شد 20 پیروزی، 1 تساوی و 1 شکست از خود بجا بگذارد و آمار 111 گل زده و 10 گل خورده را ثبت کند.

آماری که پرافتخارترین تیم تاریخ لیگ بانوان را در مسیر قهرمانی حفاظت کرد تا نماینده بم به هشتمین قهرمانی خود در جام کوثر دست پیدا کند.

بانوان بمی در فصل‌های 91، 92، 93، 94، 97، 98، 99 عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دادند و امروز پس از یک سال وقفه دوباره به این عنوان دست یافتند تا تمامی تیم‌ها مقابل این قدرت بلامنازع سر تعظیم فرود بیاورند.

خاتون بم پس از قهرمانی در لیگ بانوان ایران، به عنوان تنها نماینده کشورمان در جام باشگاه‌های فوتبال زنان آسیا که مرداد ماه برگزار خواهد شد شرکت خواهد کرد.

1377