پیش‌بازی هفته بیستم لیگ برتر فوتبال بانوان/ شمارش معکوس برای معرفی قهرمان

پیش‌بازی هفته بیستم لیگ برتر فوتبال بانوان/ شمارش معکوس برای معرفی قهرمان

پایگاه خبری فوتبالی- در فاصله سه هفته مانده به پایان لیگ برتر، سپاهان و خاتون به مصاف یکدیگر می‌روند تا چهره قهرمان این فصل تا حدود زیادی مشخص شود.

به گزارش فوتبالی، لیگ برتر فوتبال بانوان ایران از ساعت 17:30 امروز، با برگزاری پنج دیدار همزمان در شهرهای مختلف کشور وارد هفته بیستم خود خواهد شد.

حساسیت بالای این رقابت‌های در میان بالانشینان سبب شده تا لیگ بانوان گس از مدت‌ها سه مدعی اصلی را برای کسب جام به خود ببیند و دیگر خبری از تیم‌های از پیش قهرمان نیست.

خاتون بم، شهرداری سیرجان و سپاهان اصفهان سه ضلع مثلث قدرت لیگ بانوان هستند تا به ترتیب با احتمال قوی به ضعیف شانس قهرمانی دارند و هریک از این سه تیم، هر هفته نتایج رقبای مستقیم خود را با دقت رصد می‌کند.

حال دوئل بالانشینان جدول در فاصله یک ماه مانده به پایان رقابت‌ها، جذابیت کسب سکوی نخست لیگ را بیش از پیش کرده و در این هفته نیز دو مدعی قهرمانی به مصاف یکدیگر می‌روند.


سپاهان اصفهان-خاتون بم/ حساس‌ترین بازی فصل

دیدار رفت دو تیم با برتری 2-1 خاتون به پایان رسید و این شاگردان مرضیه جعفری هستند که با حضور در صدرجدول، بخت اول قهرمانی را یدک می‌کشند. بمی‌ها که 52 امتیاز و تفاضل گل 92+ هم دارند، در دیدار مهم امروز سپاهان 47 امتیازی را مقابل خود می‌بینند. شاید اگر خاتون بم با کسب یک امتیاز هم بتواند اصفهان را ترک کند، گام بلندی به سوی قهرمانی برداشته چرا که از حیث تفاضل گل هم تیم برتر لیگ است. اما سپاهان چند هفته قبل در خانه توانست نخستین شکست فصل شهرداری سیرجان را به مدافع عنوان قهرمانی تحمیل کند و حال در اندیشه غلبه بر تیم صدرنشین است. نتیجه بازی سپاهان و خاتون تا حدود زیادی قهرمان این فصل لیگ را مشخص می‌کند در عین اینکه دختران سیرجانی‌ با دقت مصاف دو رقیب خود را رصد می‌کنند.


نماینده البرز-ملوان بندرانزلی/ دوئل 6 امتیازی

بازی رفت دو تیم با پیروزی 3 بر صفر البرزی‌ها به پایان رسید. شاگردان پرستو کرمی که روزهای خوبی را در لیگ سپری می‌کنند، در هفته قبل هم بر زارع باتری غلبه کردند و برای رسیدن به جمع چهارتیم بالای جدول مصصمم اند. در سوی مقابل ملوان هفته گذشته از سد کیان نیشابور گذشت تا هر دو تیم با روحیه خوبی پا به این رقابت بگذارند. هر دو تیم در جدول 33 امتیازی اند و دختران البرزی به لطف تفاضل گل بیشتر در رده پنجم و بالاتر از ملوان قرار گرفته‌اند. حساسیت هفته‌های پایانی، آمادگی بالای بازیکنان و جایگاه دو تیم در جدول نوید یک دوئل حساس و 6 امتیازی را به هواداران دو تیم می‌دهد.


پالایش گاز ایلام-ملی پوشان شهرکرد/ فرصت ویژه ایلامی‌ها برای پیروزی روحیه بخش

بازی رفت دو تیم با نتیجه 6 بر صفر به سود پالایش به پایان رسید و بعید به نظر می‌رسد که نماینده شهرکرد در بازی برگشت هم حرفی برای گفتن داشته باشد. تیم ملی پوشان که با کمترین بضاعت در لیگ جاری حاضر است، 4 امتیاز کسب کرده و با 147 گل خورده در پایین‌ترین رده جدول قرار گرفته است. در سوی مقابل پالایش 19 امتیازی است و در رده هشتم جدول حضور دارد. شاگردان ندا عزیزپور امروز این فرصت را دارند تا از کیفیت نچندان خوب تیم حریف نهایت بهره را ببرند و با کسب یک پیروزی پرگل، دو هفته آخر لیگ را هم با روحیه بیشتری پشت سر بگذارند.


کیان نیشابور-همیاری آذربایجان غربی/ دوئل حساس پایین جدولی‌ها

دیدار رفت دو تیم با برتری 2 بر صفر کیان نیشابور به پایان رسید و از همان روز شاگردان سهیلا جعفری خود را از نقاط بحرانی جدول جدا کردند. کیانی‌ها که هفته گذشته مقابل ملوان شکست سنگینی را متحمل شدند، در اندیشه آن اند تا در مصاف حساس با رقیب مستقیم خود سربلند از زمین بیرون بیایند. دختران سرزمین فیروزه با 13 امتیاز در رده نهم حضور دارند و در سمت مقابل، همیاری ارومیه با 12 امتیاز به جایگاه دهم جدول تکیه داده تا مصاف دو تیم به یکی از بازی‌ها تعیین کننده تیم‌های پایین جدول تبدیل شود.


شهرداری سیرجان-ذوب آهن اصفهان/ راند دوم مبارزه مربیان بازیکن‌ساز

دیدار رفت دو تیم با برتری 5 بر صفر شهرداری سیرجان به پایان رسید و مدافع عنوان قهرمانی درپی تکرار اتفاقات فولادشهر است. اما ذوب آهن نسبت به اوایل لیگ رشد قابل توجهی داشته و سمیه شهبازی از گاندوهای اصفهان یک تیم کاملاً خطرناک ساخته که اکنون با 35 امتیاز در رده چهارم قرار دارد. در سوی مقابل شهرداری با 50 امتیاز در رده دوم حضور دارد و علاوه بر لزوم کسب سه امتیاز، نیم نگاهی هم به نتیجه دیدار سپاهان-خاتون دارد تا از غفلت صدرنشین لیگ نهایت بهره را ببرد.

شایان ذکر است که دیدار زارع باتری سنندج و سارگل بوشهر به دلیل حذف انضباطی تیم سارگل از جدول رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان برگزار نخواهد شد و سه امتیاز این دیدار به حساب دختران کردستانی واریز خواهد شد

1377