ماموریت ویژه گرشاسبی؛ فولاد موفق به حفظ نکونام می‌شود؟

ماموریت ویژه گرشاسبی؛ فولاد موفق به حفظ نکونام می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی- جواد نکونام فصل آینده در کدام تیم مربیگری خواهد کرد؟ فولاد یا استقلال؟

به گزارش فوتبالی، از صبح امروز رسانه ها اخبار زیادی در مورد توافق نهایی استقلال و نکونام مخابره می‌کنند و گفته شده که اگر فولاد نتواند با بازیکنان مورد نظر او به توافق برسد، این مربی، فصل آینده به جای اهواز در تهران مربیگری خواهد کرد.

اما در شرایطی که برخی رسانه‌ها از لیست بازیکنان مورد نظر جواد نکونام در صورت حضور در استقلال رونمایی کرده‌اند، گویا مدیران باشگاه فولاد در تلاش هستند تا هر طور شده شرطهای نکونام را اجرایی کنند و فصل آینده هم او را در اهواز نگه دارند.

بر اساس اطلاعات فوتبالی، نکونام – که در حال حاضر در امارات به سر می‌برد و این‌روزها حضور فعالی در اینستاگرام دارد – با حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل باشگاه فولاد در تماس است و گرشاسبی هم به دنبال این است که با بازیکنان مدنظر نکونام به توافق برسد تا مانع جدایی احتمالی او از فولاد شود.

فولادی‌‎ها امیدوارند حضور این تیم در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا باعث شود که نکونام تصمیم بگیرد پروژه‌اش در این تیم را ادامه دهد و در بازی فولاد با الفیصلی عربستان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، نکونام کماکان روی نیمکت فولاد حضور داشته باشد.

حالا باید منتظر ماند و دید که ماموریت گرشاسبی در حفظ نکونام، نتیجه موفقی خواهد داشت یا نه. از اهواز خبر می‌رسد، فولادی‌ها به ادامه همکاری با نکونام خوش‌بین هستند و قطعا تا آخر هفته، تا حد زیادی تکلیف این ماجرا مشخص خواهد شد.

9697