نکونام - استقلال؛ خیلی دور خیلی نزدیک

نکونام - استقلال؛ خیلی دور خیلی نزدیک

پایگاه خبری فوتبالی- این روزها اخبار و شایعات زیادی در خصوص سرمربیگری جواد نکونام در استقلال مطرح شده است.

به گزارش فوتبالی، در شرایطی که بعد از جدایی فرهاد مجیدی از استقلال اسامی مربیان مختلفی به عنوان گزینه جانشینی او منتشر شده، طی 24 ساعت گذشته نام جواد نکونام به عنوان گزینه اصلی مدیران باشگاه استقلال مطرح شده است. مربی‌ای که در فولاد موفق بوده و با اینکه مدیرعامل این باشگاه حضور او در استقلال را تکذیب کرده اما به نظر می‌رسد که احتمال جدایی نکونام از فولاد و توافق او با استقلال وجود دارد.

فرصت یک هفته‌ای نکونام به فولاد

نکونام روز پنجشنبه در کنفرانس خبری بعد از بازی برابر شهرخودرو در واکنش به این سوال که از او به عنوان گزینه سرمربیگری استقلال نام برده می شود گفت مذاکره‌ای با مدیران استقلال نداشته و در فولاد آرامش کامل دارد اما شروطی هم برای ساختن فولادی پرقدرت در لیگ بیست و دوم دارد و به باشگاه برای فراهم کردن خواسته‌هایش در فصل نقل و انتقالات فرصت یک هفته‌ای داد. مهلت نکونام به قهرمان سوپرجام در پایان هفته به پایان خواهد رسید و در صورتی که در چند روز آینده نکونام پالس مثبتی از فولاد دریافت نکند، شاید او بخواهد از این باشگاه جدا شود به خصوص آنکه قراردادش با فولاد، یکساله بوده و طرفین برای ادامه همکاری در فصل جدید، نیاز به توافق جدید دارند.

مهلت استقلال به نکو

امروز خبرگزاری تسنیم در خبری مدعی شد مدیران باشگاه استقلال برای نکونام فرصتی 48 ساعته تعیین کرده اند تا او پاسخ نهایی خود را اعلام کند و اگر در 48 ساعت پیش رو نکو نظر نهایی خود را برای هدایت آبی ها اعلام نکند آنها سراغ گزینه های دیگر خود می روند. شنیده می‌شود در صورتی که نکونام به استقلالی‌ها پاسخ منفی دهد شانس مربی خارجی برای هدایت استقلال بیشتر خواهد شد و حالا باید منتظر ماند و دید که نهایتا کدام مربی جای فرهاد مجیدی را روی نیمکت استقلال خواهد گرفت.

اگر قرار به آمدن نکونام باشد، تا آخر هفته، حضور یا عدم حضور او در استقلال قطعی خواهد شد و حالا باید دید نیمکت استقلال به او خواهد رسید یا فرد دیگری سرمربی قهرمان لیگ بیست و یکم خواهد شد.

9697