کارگرجم: شاید مجیدی موفقیت را در جای دیگر می‌بیند

کارگرجم: شاید مجیدی موفقیت را در جای دیگر می‌بیند

یک پیشکسوت استقلال می‌گوید شاید فرهاد مجیدی موفقیتش را در جای دیگر می‌بیند اما چه بهتر که می‌ماند.                                

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایسنا، اکبر کارگرجم درباره وضعیت آماده سازی تیم ملی ایران اظهار کرد: مسئولان تیم را بهتر از این باید آماده کنند و تیم ملی باید چند بازی تداراکاتی خوب داشته باشد. مدیریت فدراسیون ضعیف است و ببینید چقدر این مدیریت تاثیرگذار است. مثلا در استقلال مدیریت خوب شد و توانست قهرمان شود.

او درباره اسکوچیچ گفت: او به هر حال یک مربی خارجی است اما در کشور ما مربیان ایرانی بسیار خوبی حضور دارند. باید بیشتر بررسی شود و ببینیم در بازی‌های سخت‌تر چه نتایجی را می‌تواند کسب کند.

این پیشکسوت فوتبال ایران درباره خط خوردن بازیکنان استقلال و بازگشت آن‌ها به اردوی تیم ملی عنوان کرد: تصمیم درستی نبود چون استقلالی‌ها قهرمان لیگ شده بودند و دوست داشتند جشن قهرمانی بگیرند. حضور بازیکنان در جشن قهرمانی لازم بود و اسکوچیچ نباید این کار را انجام می‌داد.

وی درباره قهرمانی استقلالی‌ها در لیگ برتر گفت: لازم می‌دانم از آقای آجرلو که توانست بسیار تاثیرگذار و مدیریتی خوبی داشته باشد تشکر کنم. حضور فرهاد مجیدی و عملکرد او هم از عوامل مهم این قهرمانی بود و باید از او تشکر کرد. البته بسیاری از رسانه‌ها هم در کنار استقلال بودند و باید به همه استقلالی‌ها این قهرمانی را تبریک بگویم. خداراشکر رکورددار شدیم و همه رکوردها را جا به جا کردیم.

کارگرجم درباره جدایی فرهاد مجیدی از استقلال بیان کرد: نظر خود مجیدی مهم است و همه چیز بستگی به او دارد. شاید موفقیتش را در جای دیگر می‌بیند اما چه بهتر که می‌ماند. به هر حال توافق باشگاه با سرمربی استقلال هم مهم است. بالاخره در نبود او می‌توانند مربیان دیگری را هم بیاورند.

او اضافه کرد: آجرلو می‌تواند مربی خوبی را جایگزین کند. جواد نکونام هم مربی بسیار خوبی است و به نظر من می‌شود از او استفاده کرد و در کنارش یک مربی خارجی خوب قرار داد تا تیم به بالاترین کیفیت ممکن برسد.

9719