عکس؛ دوچرخه سواری 280 مایلی رونالدو در جاده سانتیاگو

عکس؛ دوچرخه سواری 280 مایلی رونالدو در جاده سانتیاگو

پایگاه خبری فوتبالی - رونالدو نازاریو مهاجم اسطوره ای فوتبال برزیل دوچرخه سواری 280 مایلی را آغاز کرده است چرا که قول داده بود که در صورت بازگشت وایادولید به لالیگا این کار را انجام بدهد.

به گزارش فوتبالی، ستاره برزیلی اسبق رئال مادرید، اینتر، میلان و بارسلونا که در حال حاضر مدیر باشگاه وایادولید است، به هواداران تیمش قول داده بود که اگر تیم اسپانیایی به لالیگا برگردد، با دوچرخه از وایادولید به سانتیاگو می رود.

رونالدو در سال 2018 مجموعا 51 درصد از سهام باشگاه وایادولید را خریده بود که این باشگاه در فصل 21-2020 به لیگ دسته دو سقوط کرد. اما آنها پس از یک سال با قرار گرفتن در رتبه دوم لیگ دسته دو اسپانیا به لالیگا برگشتند. رونالدو نازاریو در مورد اقدام خود گفت:"قول داده بودم که اگر به لالیگا برگردیم، مسیر جاده سانتیاگو را طی خواهم کرد. این کار را با دوچرخه انجام می دهم چون نمی توانم بدوم. همسرم و خودم یکشنبه از وایادولید حرکتمان را آغاز کرده ایم و با دوچرخه به سانتیاگو کمپوستلا می رویم. کار زیبایی خواهد بود. می دانم که از نظر بدنی اذیت می شوم اما تجربه ای فراموش نشدنی خواهد بود."

رونالدو باید چهار روز مسیر را از طریق دوچرخه طی کند و به همراه همسرش مسیری طولانی را در این جاده مقدس در شمال غرب اسپانیا طی کند.

4125