عذرخواهی سرمربی رئال وایادولید از هواداران به خاطر تحقیر شدن مقابل بارسلونا

عذرخواهی سرمربی رئال وایادولید از هواداران به خاطر تحقیر شدن مقابل بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - پائولو پتزولانو سرمربی رئال وایادولید از مردم شهر وایادولید به خاطر شکست هفت بر صفر مقابل بارسلونا عذرخواهی کرد. 

به گزارش فوتبالی، روز شنبه وایادولید در ورزشگاه مونتچوییک مهمان بارسلونا بود و در نهایت با نتیجه هفت بر صفر مقابل کاتالان ها تحقیر شدند. در حقیقت کمتر کسی به برد وایادولید حساب باز کرده بود، اما این شکست پرگل نیز فراتر از حد انتظار هواداران بود. 

پائولو پتزولانو سرمربی وایادولید به خبرنگاران گفت: "می خواهم از تمامی هواداران و مردم شهر وایاولید به خاطر این شکست عذرخواهی کنم. آن ها لیاقت این نتیجه را نداشتند. ما در این بازی به خوبی رقابت نکردیم. تحقیر کننده بود. هیچ حرف دیگری ندارم. هیچ بهانه ای نیست. باید بهترین عملکرد خودمان را در زمین به نمایش بگذاریم، اما در دیدار مقابل بارسلونا اینطوری نبودیم."

رئال وایادولید در این 4 هفته ابتدایی، هم در خانه بارسلونا و هم در خانه رئال مادرید بازی کرده و شاید آن ها خوشحال هستند که دیگر قرار نیست در خانه این دو غول بازی کنند. البته آن ها در بازی با رئال مادرید خیلی خوب دفاع کردند، اما دو گل دقایق پایانی لوس بلانکوس باعث شد تا فاصله آن ها به 3 گل افزایش پیدا کند. شاگردان پتزولانو در هفته اول موفق شدند اسپانیول را شکست دهند. 

4416