سرمربی جنجالی رئال مادرید مربی لیونل مسی می‌شود؟

سرمربی جنجالی رئال مادرید مربی لیونل مسی می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی - با توجه به اینکه پاری سن ژرمن برای فصل آینده خود به دنبال یک سرمربی جدید است، نام های مختلفی پیرامون نیمکت این تیم مطرح می شود و باید دید که در نهایت کدام سرمربی قرار است هدایت پی اس جی را برای فصل آینده بر عهده بگیرد.

به گزارش فوتبالی، پاریسن ژرمن تیمی پر ستاره است و از سویی حضور لیونل مسی در این تیم موجب می شود تا توجه رسانه ها به پاریسن ژرمن و اخبار مربوط به این تیم جلب شود به طوری که هر گاه نامی درباره سرمربی جدید پی اس جی مطرح می شود، توجه رسانه ها بر روی آن جلب می شود.

به تازگی روزنامه تلگراف گفته است که ژوزه مورینیو یکی از گزینه های هدایت پی اس جی است. این مربی که بین سال های 2010 تا 2013 هدایت رئال مادرید را بر عهده داشت، جنجال های زیادی در ال کلاسیکو ها به پا کرد. در آن زمان لیونل مسی ستاره بارسلونا بود و در ال کلاسیکو ها با رئال مادرید تحت هدایت ژوزه مورینیو رو به رو می شد.

مورینیو به همراه آ اس رم توانست قهرمان لیگ کنفرانس اروپا شود و همین قضیه توجه مدیران قطری پی اس جی را جلب کرده است چرا که آن ها به دنبال این هستند که قهرمانی اروپایی به دست بیاورند و شاید مورینیو بتواند آن ها را به رویایی که دارند برساند.

1470