نشست خبری فلیک و کیمیش پیش از بازی آلمان مقابل ایتالیا در لیگ ملت‌ها

نشست خبری فلیک و کیمیش پیش از بازی آلمان مقابل ایتالیا در لیگ ملت‌ها

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی و بازیکن مانشافت در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی مقابل ایتالیا در رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا شرکت کردند.

به گزارش فوتبالی، هانس دیتر فلیک، سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان در نشست خبری پیش از بازی مقابل ایتالیا در چهارچوب رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا صحبت‌هایی را مطرح کرد که در ادامه می‌خوانید:

"البته که همه ما خوشحالیم که بازی‌ها شروع شده است. هم در ماربلا و هم این‌جا آماده‌سازی خوبی داشتیم. خوشحالیم که اکنون در لیگ ملت‌های اروپا بازی‌ها را شروع می‌کنیم. همه با انگیزه هستند."

در مورد این‌که آیا او انتظار دارد کیمیش در دفاع بیشتر پیشرفت کند؟

"من از او و از هر بازیکنی انتظار پیشرفت دارم. هر فردی هنوز جای پیشرفت دارد، از جمله یوش. پست شماره 6 یکی از مهم‌ترین پست‌های فوتبال است. پیوت دوبل باید خوب هماهنگ باشند (پیوت هافبک وسطی است که نسبت به سایر هافبک‌ها عقب‌تر بازی می‌کند)."

در مورد ایتالیا:

"مانچینی پس از جام جهانی روسیه کار فوق‌العاده‌ای انجام داد. ما همه طرفدار سبک بازی آن‌ها در یورو بودیم. روحیه تیمی و نحوه بازی آن‌ها در فوتبال قابل توجه و چشم‌گیر بود. او سعی خواهد کرد آن را تکرار کند. آن‌ها در حال شروع یک چرخه جدید با تعداد زیادی از بازیکنان حریص و جوان هستند. ما می‌خواهیم دوباره در بین بهترین‌های جهان باشیم. این جایی است که آلمان به آن تعلق دارد. مهم این است که وقتی این بازی‌ها تمام شد، آن‌ها را تجزیه و تحلیل کنیم و در ماه سپتامبر خواهیم دید که قبل از جام جهانی چه کاری را بهتر می‌توان انجام داد."

درباره آینده گنبری:

"سرژ بازیکنی است که می‌تواند در پست‌های زیادی در جلوی تیم بازی کند. او همیشه بعد از لواندوفسکی دومین گلزن در بایرن است. در مونیخ نیز با بهترین دوست خود بازی می‌کند و می‌داند که در بایرن چه دارد. این‌که آیا او پس از چهار سال حضور در مونیخ به دنبال یک چالش جدید است که می‌تواند تاثیری در آینده‌اش داشته باشد، کمتر به پول مربوط می‌شود. آرزو می‌کنم که او در باشگاهی بازی کند که بتواند با ویژگی‌ها و قابلیت‌های خود در آن باشگاه سهمی داشته باشد و در آن‌جا احساس راحتی کند."

درباره ترکیب:

"من فکر می‌کنم بازی به بازی تفاوت کند. اول ایتالیا است. بعد از بازی باید ببینیم تا چه حد همه در حال ریکاوری هستند. سپس چهارشنبه یک بازی مهم دیگر مقابل انگلیس وجود دارد. اما ما می‌خواهیم با بهترین تیم ممکن مقابل ایتالیا بازی کنیم و برنده شویم."

یاشوا کیمیش هم در این نشست خبری صحبت کرد:

درباره لیگ ملت‌های اروپا و استرس بازی‌ها پس از یک فصل طولانی؟

"از نظر شخصی همیشه خوشحالم که برای آلمان بازی می‌کنم؛ به خصوص وقتی مقابل چنین کشور بزرگی باشد. من مشتاقانه منتظر بازی مقابل ایتالیا هستم. خوشحالم که اين‌جا هستم."

درباره انتقاد از این‌که ثبات دفاعی فراهم نمی‌کند؟

"من بازیکنی هستم که از خودش انتظار زیادی دارد و همیشه می‌خواهد پیشرفت کند. به عنوان بازیکن شماره 6، دفاع کردن یکی از وظایف اصلی من است. ما در این فصل گل‌های زیادی دریافت کردیم. این مسئولیت کل تیم است. ما باید در این زمینه پیشرفت کنیم."

در مورد لواندوفسکی؟

"این موضوع اخیرا زیاد صحبت شده است. دیروز از سرژ و لئون نیز در همین رابطه پرسیده شد. بنابراین من قصد ندارم چیزی بگویم. بازیکن و باشگاه باید وضعیت بین خود را روشن کنند."

درباره آینده گنبری؟

"این موضوع برای من هم سخت است. سرژ بهترین دوست من است و به همین دلیل امیدوارم که در باشگاه بماند. ما یکدیگر را نه تنها در داخل زمین بلکه در خارج از زمین نیز درک می‌کنیم؛ اما در نهایت برای من نیز مهم است که او تصمیم درستی بگیرد. سرژ می‌داند که در بایرن چه دارد و هر سال این شانس را دارد که برای تمام عناوین مهم بازی کند. با وجود این، او باید خودش تصمیم بگیرد که چه چیزی برایش مناسب است."

9404