رحمتی: از لطف هواداران استقلال ممنونم/ هنوز یک سال دیگر با آلومینیوم قرارداد دارم

رحمتی: از لطف هواداران استقلال ممنونم/ هنوز یک سال دیگر با آلومینیوم قرارداد دارم

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی تیم آلومینیوم اراک گفت: از لطف هواداران استقلال ممنونم اما هنوز یک سال دیگر با آلومینیوم اراک قرارداد دارم.

به گزارش فوتبالی، سید مهدی رحمتی در نشست خبری پس از دیدار پایانی آلومینیوم اراک در لیگ برتر مقابل سپاهان اظهار داشت: بعد از یک سال سخت و یک لیگ فرسایشی به همه خسته نباشید می‌گویم. همه تیم‌ها با اتفاقات بزرگ و کوچکی مانند جا به جایی تاریخ بازی‌ها، نزدیکی و فشردگی بازی‌ها دست و پنجه نرم کردند. 

وی افزود: همانطور که روی ما فشار بوده، روی اصحاب رسانه هم برای انعکاس اخبار و شرایط بازی ها فشار بوده و به شما خسته نباشید می گویم. خیلی خوشحالم که بعد از دوران بازیگری و دوبار حضور به عنوان مربی و سرمربی با تیم ها، روز به روز پیشرفت را در سپاهان می بینم.

رحمتی گفت: امیدوارم روزی تمام تیم های باشگاهی ایران به همین اندازه حرفه ای و رو به پیشرفت باشند و سالها در آسیا و ایران در بالاترین سطح باشند. اینجا یادآور روزهای شیرینی برای من هست. سه سال در سپاهان بودم. پیشرفت این باشگاه را که می بینم خیلی خوشحالم. به نویدکیا بابت ساختن تیم به این خوبی تبریک می گویم. این تیم فقط دنبال فوتبال بازی کردن است. می دانستیم مصدومان و محرومان زیادی دارد اما بازی خوبی را به نمایش گذاشت.

وی تصریح کرد: همینطور بچه های تیم ما، تغییر و تحول نسبت به بازی قبلی در ترکیب تیم کم داشتیم. بازیکنان ما به خاطر نزدیکی بازی ها خستگی مفرط داشتند. ولی دو تیم بازی پایاپای و خوبی به نمایش گذاشتند. خداراشکر کل مجموعه دو تیم از زمین به سلامت خارج شدند.

سرمربی آلومینیوم اراک در مورد اینکه آینده این تیم را در فصل آینده چطور می بینید، گفت: نتیجه ای که امسال برای آلومینیوم به دست آمد حاصل کار جمعی بود. از مدیران کارخانه و باشگاه، کادرفنی قبلی که خیلی برای این تیم زحمت کشیدند. در فوتبال این اتفاقات می افتد. شرایطی برای باشگاه رقم خورد که 14-13 بازی نبردند و ما اضافه شدیم. برای تیمی که در سال دوم لیگ برتر است، رتبه تک رقمی هشتم آن هم به خاطر بازی رودرو و حضور در فینال حذفی اتفاق خیلی بزرگی است که نشان می دهد آلومینیوم اراک واقعا شخصیت بزرگ شدن را دارد و راه درستی را می رود.

رحمتی افزود: حدود 20 روز قبل تمام برنامه هایمان را به باشگاه و مدیران کارخانه دادم. درخواستم تمدید قرارداد بازیکنان بود. با توجه به اینکه اواخر فصل تیم به شکلی کار کرد که بازیکنانمان مشتری زیاد دارند. بازیکنان آزاد و حتی آن ها که قرارداد دارند، خواهان دارند. ولی تمام هدفمان حفظ بازیکنان است و در ادامه چند بازیکن را برای تقویت اضافه کنیم تا لیگ بعد را که فاصله کمی هم دارد، قدرتمندانه شروع کنیم.

وی در مورد دستیارانش عنوان کرد: من دستیار ندارم و این عزیزان همکارانم هستند. پارسال با خود من در شهرخودرو بودند. از ان ها تشکر می کنم. خیلی زحمت کشیدند. نقش خیلی تاثیرگذاری در کسب این نتایج داشتند. واقعا با تمام وجود تمام وقتشان را گذاشتند و هر کمکی از دستشان بر می آمد انجام می دادند. بخش رسانه ای تمام وقت کار کردند. طبق برنامه ریزی باشگاه پیش رفتیم. مجموعه کاملی داشتیم که تحت فشار و شرایط سخت این نتایج را گرفتیم. از بازیکنانم تشکر می کنم که با تمام وجودشان خودشان را به همه بازی ها رساندند.

رحمتی گفت: سپاهان چندین و چند بازیکن مصدوم داشت اما من امروز همه بازیکنانم را در اختیار داشتم . حتی با مصدومیت های کوچکی که داشتند خودشان را رساندند و به تیم کمک کردند.

وی در خصوص استعفای مجیدی از استقلال و اینکه اگر پیشنهادی از این باشگاه ارائه شود قبول می کند، گفت: من یکسال دیگر با آلومینیوم قرارداد دارم.

رحمتی در مورد اینکه به عنوان یکی از گزینه های ایرانی استقلال مطرح است،  اظهار داشت: در وهله اول از لطف هواداران استقلال تشکر می کنم ولی باید یاد بگیریم حرفه ای باشیم و به قراردادمان پایبند باشیم. به دنبال منفعت و منافع خودمان نباشیم. من با آلومینیوم اراک قرارداد دارم و به آن پایبند هستم.

وی افزود: از کل مجموعه آلومینیوم و بازیکنانم تشکر می کنم. ان شاءالله تعطیلات خوبی داشته باشند و بتوانیم با کمک مدیران کارخانه و باشگاه شرایط را طوری رقم بزنیم که تمام بازیکنان را برای شروع یک لیگ قدرتمند در اختیار داشته باشیم.

رحمتی در خصوص اینکه آیا هنوز همه چیز به نفع او در جریان است، گفت: خدا را صدهزار مرتبه شکر در جریان است.

وی در مورد خاطره خوبش از ورزشگاه نقش جهان اظهار داشت: دوباری که با سپاهان قهرمان شدم در فولاد شهر بود. پیر شدید! لیگ چهارم نبودم. سال بعدش آمدم. شیرین ترین خاطره‌ای که در این استادیوم دارم بردن الشباب بود که در یک بازی سخت یک بر صفر بردیم و از گروهمان صعود کردیم.

1470