واکنش نکونام به یک شایعه مهم: من سرمربی استقلال نمی‌شوم

واکنش نکونام به یک شایعه مهم: من سرمربی استقلال نمی‌شوم

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی فولاد برنامه‌ای برای جانشینی فرهاد مجیدی ندارد.

به گزارش فوتبالی، در شرایطی که از جواد نکونام به عنوان یکی از گزینه‌های سرمربیگری استقلال نام برده شده بود، سرمربی فولاد در کنفرانس خبری بعد از بازی با شهرخودرو توضیح مفصلی درباره این موضوع داد و گفت برنامه‌ای برای جدایی از فولاد ندارد.

نکونام درباره شایعه حضورش در استقلال گفت:" سال گذشته قبل از فصل با باشگاه استقلال هم صحبت کرده بودم اما گفته بودم من یک پروژه و برنامه دارم که باید یکی یکی کارهای خودم را انجام دهم. شما می دانید من از دستیار دوم - سوم شروع کردم تا در لیگ یک مربیگری کنم، تیم به لیگ برتر آمد، بعد از آن هم آنجا ادامه دادم. به فولاد آمدم و شروع کردیم به ساختن یک تیم. این ها را کنار هم بگذارید می بینید قطعاً برنامه‌ای هست چون من بدون برنامه کار نمی کنم. دو سال قبل هم همین برنامه اتفاق افتاد، من در تیم فولاد بودم که به من زنگ زدند و گفتند بیا با ما قرارداد ببند اما من باز هم این کار را نکردم چرا که مربی نیستم که نسنجیده عمل کنم و جلو بروم."

نکونام ضمن اشاره به این موضوع که آرزوی هر مربی‌ای، هدایت استقلال یا تیم ملی است، اعلام کرد که اولا پیشنهادی از استقلال به او داده نشده ضمن آنکه او برنامه‌ای برای جدایی از فولاد ندارد:" هیچ پیشنهادی به من نشده که بخواهم درباره آن صحبت کنم. از طرف دیگر من در فولاد کاملاً خوشحال هستم. این شرایط برای من بسیار خوب است و شرایط تیم و باشگاه خوب است."

عکس از مسعود اکبری

1984