فجرسپاسی صفر - پرسپولیس یک/ نایب قهرمان، ته جدول را هم سر کشید/ فجر هیچ تیمی را زجر نداد

فجرسپاسی صفر - پرسپولیس یک/ نایب قهرمان، ته جدول را هم سر کشید/ فجر هیچ تیمی را زجر نداد

پایگاه خبری فوتبالی- دیدار دو تیم فجرسپاسی و پرسپولیس با برتری شاگردان گل‌محمدی به پایان رسید.

به گزارش فوتبالی، پرسپولیس و فجر سپاسی در چارچوب هفته سی‌ام لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی یک بر صفر پرسپولیس به پایان رسید. امید عالیشاه در دقیقه ۲۴ برای پرسپولیس گل زد.

با این نتیجه پرسپولیس با ۶۰ امتیاز در رده دوم جدول رده‌بندی قرار گرفت و نایب قهرمان لیگ بیست و یکم شد. فجر هم که پیش از این سقوطش به لیگ دسته یک قطعی شده بود با ۱۷ امتیاز در قعر جدول رده‌بندی قرار گرفت.

نیمه نخست

در دقیقه سوم، فجرسپاسی روی یک کرنر و ضربه سر بازیکن این تیم، تیر دروازه پرسپولیس را به لرزه درآورد، پرسپولیس خیلی زود نخستین موقعیت خطرناک خود را با شوت کمال کامیابی‌نیا در دقیقه ۱۰ خلق کرد که ایمان صادقی مانع از ورود توپ به دروازه شد. امید عالیشاه در دقیقه ۲۴ با شوتی زیبا دروازه فجرسپاسی را گشود و تیمش را با یک گل پیش انداخت.

نیمه دوم

نیمه دوم این دیدار به معنای واقعی کسل‌کننده پیگیری شد و دو تیم بیشتر در میانه میدان حضور داشتند. فجر سپاسی در نیمه دوم توپ و میدان را به نسبت بهتر به جریان انداخت اما نتوانست موقعیت آنچنان خطرناکی ایجاد کند.

ترکیب فجر سپاسی

ایمان صادقی، امید منصوری، محمدعرفان معصومی، علی نبی‌زاده (دانیال کردستانی، دقیقه ۵۵)، محمد زینال رفیع، حمید نعمتی (امیر محمدی‌نژاد، دقیقه ۴۶)، محمد کاظمی، علی ملایی، محمدرضا خدری (اتابک زارعی، دقیقه ۷۷)، احمدرضا زنده‌روح و ابوالفضل بابایی (علی فاتح، دقیقه ۸۸)

ترکیب پرسپولیس

احمد گوهری، سیدجلال حسینی، علیرضا ابراهیمی، رامین رضاییان (مهدی مهدیخانی، دقیقه ۶۱)، علی نعمتی، کمال کامیابی‌نیا، محمد شریفی، امید عالیشاه (مهدی مهدیخانی، دقیقه ۷۹)، احساس پهلوان، سیامک نعمتی (فرشاد فرجی، دقیقه ۶۱)، حامد پاکدل (محمد عمری، دقیقه ۷۴)

شرح گل:

فجرسپاسی صفر - پرسپولیس یک (امید عالیشاه - دقیقه 24): امید عالیشاه در جلوی محوطه جریمه صاحب توپ شد و پس از دریبل ملائی شوت خود را روانه دروازه کرد که توپ به گوشه دروازه رفت و صادقی نتوانست مانع از باز شدن دروازه تیمش بشود.

گل اول پرسپولیس<br>

کارت زرد:

فجرسپاسی: احمدرضا زنده روح (51)، امید منصوری (80)

پرسپولیس: سیدجلال حسینی (3+90)

لحظات حساس:

دقیقه ۸: ارسال از سمت راست رضاییان با ضربه سیدجلال همراه شد که توپ از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۹: شوت از پشت محوطه جریمه کمال کامیابی‌نیا پس از برخورد با مدافع فجر تغییر مسیر داد و به قسمتی از دروازه رفت که دروازه‌بان فجر در آنجا ایسناده بود که با واکنش او توپ به بیرون رفت.

دقیقه 35: ارسال سیدجلال حسینی از جناح راست با ضربه سر سیامک نعمتی همراه شد که توپ با اختلاف بسیار کم به بیرون رفت.

دقیقه ۴۵: نفوذ فجری ها از سمت چپ و ضربه بازیکن این تیم که احمد گوهری آن را دفع کرد و در ادامه شوت محکم کاپیتان تیم فجر راهی اوت شد.

دقیقه 47: شوت فنی محمد کاظمی از کنار دروازه پرسپولبس به بیرون رفت.

دقیقه 71: شوت از راه دور معصومی را گوهری راهی کرنر کرد.

خلاصه دیدار دو تیم فجرسپاسی و پرسپولیس

۴۱۵۴ /1470