بند مهم در قرارداد ژستد و استقلال/ رفتار حرفه‌ای بازیکن خارجی در روزهای پایانی

بند مهم در قرارداد ژستد و استقلال/ رفتار حرفه‌ای بازیکن خارجی در روزهای پایانی

پایگاه خبری فوتبالی- همکاری باشگاه استقلال و مهاجم اهل بنین این تیم به پایان رسید.

به گزارش فوتبالی و به نقل از فارس، رودی ژستد مهاجم اهل بنین استقلال با توافقی دو جانبه از این تیم جدا شد و امروز ایران را ترک کرد.

باشگاه استقلال به همین دلیل با انتشار متنی اعلام کرد: "ژستد در ۲۰ مسابقه جزو نفرات اصلی و ترکیب اولیه تیم در فصل اخیر بود و در ۵ دیدار نیز به‌عنوان بازیکن جانشین به زمین رفت و در این مدت موفق شد ۳ بار دروازه حریفان را باز کند و ۲ پاس گل نیز بدهد. گل بسیار مهم او به پرسپولیس از جمله خاطرات فراموش‌نشدنی است که تا ابد در یاد و خاطر هواداران استقلال باقی خواهد ماند و نام این بازیکن را به‌عنوان اولین گلزن خارجی دربی برای استقلال به ثبت رساند. باشگاه استقلال همیشه قدردان زحمات و تلاش‌های این بازیکن خواهد بود. اخلاق حرفه‌ای و شخصیت محترمانه ژستد در ذهن اعضای باشگاه و هواداران استقلال باقی خواهد ماند.

موفق باشی رودی"

 در قرارداد ژستد و باشگاه استقلال بندی وجود داشت که اگر تا تاریخ تعیین شده، سرمربی تیم و باشگاه تشخیص به عدم نیاز به این بازیکن برای ادامه کار بدهند، قرارداد فصل بعد او به صورت خودکار فسخ شود، اما این مساله منوط به این بود که یک ماه پیش از سررسید این تاریخ، به بازیکن اطلاع داده شود.

بنابراین اوایل اردیبهشت باشگاه استقلال موضوع عدم نیاز را به این بازیکن خارجی اعلام کرد و او نیز با وجود اینکه از حدود یک ماه پیش این مساله را می‌دانست با رفتاری حرفه‌ای در کنار سایر نفرات کار کرد و در خدمت تیم بود. این در صورتی است که اگر عدم نیاز به ژستد اعلام نمی‌شد، قراردادش برای فصل بعد به صورت خودکار فعال می‌شد.

7777