خداحافظی ستاره پرحاشیه و قهرمان 5 دوره چمپیونز لیگ با رئال مادرید

خداحافظی ستاره پرحاشیه و قهرمان 5 دوره چمپیونز لیگ با رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - گرت بیل وینگر ولزی با انتشار پستی در اینستاگرام، به صورت رسمی خروجش را از رئال مادرید تایید و با هواداران این تیم خداحافظی کرد. 

به گزارش فوتبالی، گرت بیل 9 سال پیش در انتقالی پرحاشیه و پر سر و صدا به رئال مادرید پیوست و در طول این همه سال، سختی‌ و خوشی‌های ‌‌‌‌‌زیادی را تجربه کرده است. وینگر سابق تاتنهام هاتسپر برای لوس بلانکوس گل‌های بسیار مهمی در فینال‌های لیگ قهرمانان اروپا و همچنین کوپا دل ری به ثمر رسانده، اما او در چند سال اخیر اصلاً رابطه خوبی با هواداران تیفوسی رئال نداشته و در این فصل نیز آنچنان به بازی گرفته نشد. 

به نقل از سایت گل، وینگر سی و دو ساله در اینستاگرام نوشت: "من این پیام را می‌نویسم تا از هم تیمی‌های سابق و حاضر، مربیان، اعضای کادر فنی و تمامی هوادارانی که مرا حمایت کردند، تشکر کنم. من 9 سال پیش به عنوان یک مرد جوان به این جا آمدم تا رویای کودکی‌ام، جامه عمل بپوشانم. بازی کردن با پیراهن سفید رئال مادرید و سانتیاگو برنائو، فتح عناوین مختلف و بخشی از این تیم بودن، برای من همیشه یک رویا بود. ما توانستیم به قهرمانی در چمپیونز لیگ معروف شویم. حالا می‌توانم به عقب نگاه کنم و صادقانه بگویم که رویای من به حقیقت تبدیل شد."

"این که جزوی از تاریخ این باشگاه بزرگ شده‌ام و توانستم افتخارات زیادی به عنوان بازیکن رئال مادرید کسب کنم، برایم یک تجربه باورنکردنی بود و هیچ وقت آن را فراموش نخواهم کرد. می‌خواهم از فلورنتینو پرز، خوزه آنخل سانچز و اعضای هیئت مدیره برای فرصت دادن به من تشکر کنم. با هم دیگر توانستیم لحظات فوق العاده‌ای برای رئال مادرید رقم بزنیم. برایم یک افتخار بزرگ بود. زنده باد مادرید!"

4416