تمجید رئیس فیفا از رئال مادرید

تمجید رئیس فیفا از رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - جیانی اینفانتیو رییس فیفا به تمجید از رئال مادرید و دستاوردهای اخیر این تیم در فصل 2021-22 پرداخت. لوس بلانکوس در این فصل زیر نظر کارلو آنچلوتی دست به کارهای بسیار بزرگی زدند. آن‌ها در لالیگا با اختلافی فاحش نسبت به بارسلونا و دیگر رقبا توانستند عنوان قهرمانی را مال خود کنند و در لیگ قهرمانان اروپا نیز با کامبک زدن مقابل تیم‌های پاریسن ژرمن، چلسی و منچسترسیتی، حریف لیورپول در فینال شدند و در پاریس موفق شدند با تک گل وینیسیوس جونیور به پیروزی برسند و برای چهاردهمین بار قهرمان اروپا شوند. 

به گزارش فوتبالی، در فدراسیون فوتبال اسپانیا مراسمی برای یادبود، ماریا میلار (رییس سابق انجمن بازیکنان اسپانیایی) برگزار شد و در آن جیانی اینفانتینو به همراه بسیاری از افراد سرشناس دیگر همچون، امیلیو بوتراگوئنو، فرناندو هیرو، خاویر کلمنه، ویسنته دل بوسکه و انریکه کرزو حضور داشتند. 

به نقل از مارکا، جیانی اینفانتینو در این مراسم ضمن ادای احترام به ماریا ویلار، به صحبت از رئال مادرید و موفقیت‌های این تیم در این فصل پرداخت: "رئال مادرید بهترین تیم جهان است. من فقط امیدوارم که آن‌ها یک سال به دیگر تیم‌ها اجازه بردن جام بدهند."                                                                                                                                                                                                        

4416