جزئیات پخش زنده جشن قهرمانی استقلال

جزئیات پخش زنده جشن قهرمانی استقلال

پایگاه خبری فوتبالی- ماجرای پخش زنده جشن قهرمانی استقلال چه بود؟

به گزارش فوتبالی، یک روز قبل از بازی استقلال و نفت مسجدسلیمان، نامه باشگاه استقلال به شبکه سه حسابی خبرساز شد چرا که در این نامه باشگاه استقلال درخواست کرده با توجه به اینکه جشن قهرمانی این تیم قرار است از طریق اپلیکیشن این باشگاه پخش شود دوربین‌های تلویزیون جشن قهرمانی استقلال را پوشش ندهند.

نکته قابل توجه اینکه خبرگزاری ایرنا که دیروز، نامه باشگاه استقلال به شبکه سه را منتشر کرده بود، از مخالفت مدیران سازمان صداوسیما با درخواست باشگاه استقلال خبر داد و اعلام کرد که جشن قهرمانی پخش خواهد شد.

امروز هم خبرگزاری فارس اعلام کرد که مشکلی برای پخش جشن قهرمانی استقلال از تلویزیون وجود ندارد به خصوص آنکه سعید فتاحی معاون اجرایی باشگاه استقلال در گفت و گوی رادیویی‌اش اعلام کرد که این باشگاه به دنبال تعامل با تلویزیون است.

در چنین شرایطی این روایت هم وجود دارد که بعد از رسانه‌ای شدن نامه باشگاه استقلال به شبکه سه، وزارت ورزش از مدیران جام جم خواسته که توجهی به این نامه نداشته باشند و کار خودشان را انجام دهند.

امشب هم که جشن قهرمانی استقلال روی آنتن شبکه سه رفت هر چند که در اتفاقی غیرقابل پیش‌بینی لحظه بالا بردن جام قهرمانی توسط فرهاد مجیدی با اخبار ساعت 22 شبکه سه تداخل پیدا کرد و امکان پخش زنده این صحنه میسر نشد.

1984