آب پاکی ستاره مدنظر بارسلونا روی دست سران بایرن مونیخ

آب پاکی ستاره مدنظر بارسلونا روی دست سران بایرن مونیخ

پایگاه خبری فوتبالی - روبرت لواندوفسکی ستاره لهستانی بایرن مونیخ تایید کرد که دیگر قصد بازی کردن در آلیانز آرنا را ندارد و می‌خواهد در تابستان آینده به صورت دوستانه از باواریایی‌ها جدا شود. 

به گزارش فوتبالی، قرارداد روبرت لواندوفسکی با بایرن مونیخ در ژوئن سال 2023 به پایان می‌رسد و از چند هفته گذشته مهاجم سابق بروسیا دورتموند به سران بایرن مونیخ اعلام کرده که دیگر تمایلی به بازی کردن برای این باشگاه را ندارد و می‌خواهد پروسه خروجش انجام شود. بارسلونا جدی‌ترین مشتری اوست و گفته می‌شود ژاوی هرناندز حساب ویژه‌ای روی این مهاجم 33 ساله برای فصل آینده باز کرده است.

به نقل از مارکا، لواندوفسکی در این باره گفت: "در حال حاضر، داستان من با بایرن مونیخ به پایان رسیده و بعد از اتفاقاتی که در چند ماه اخیر افتاد، فکر نکنم دیگر بتوانم به کارم در این باشگاه ادامه دهم. فکر می‌کنم ترنسفر بهترین گزینه برای هر دو طرف است. ایمان دارم که بایرن سد راه من نخواهد شد."

اشپورت1 روز گذشته گزارشی منتشر شد و در آن مدعی شد که پینی زهاوی، ایجنت لواندوفسکی به توافق 3 ساله با بارسلونا دست یافته است. لواندوفسکی در 5 فصل گذشته موفق شده عنوان اقای گلی بوندس لیگا را مال خود کند.

4416