نام سه بازیکن سابقِ تن‌هاگ روی میز مدیران منچستريونايتد

نام سه بازیکن سابقِ تن‌هاگ روی میز مدیران منچستريونايتد

پایگاه خبری فوتبالی - اریک تن‌هاگ در تیم سرخ‌پوش شهر منچستر نیز قصد همکاری با بازیکنان سابق خود که در تیم آژاکس آمستردام با هم همکاری داشته‌اند را دارد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های انگلیسی، در بیست و یکم آوریل، منچستر یونایتد انتصاب اریک تن‌هاگ را به عنوان سرمربی جدید خود برای فصل آینده تایید کرد. از آن زمان، فرنکی دی‌یونگ، بازیکن هلندی بارسلونای اسپانیا بارها به شیاطین سرخ لینک شده است؛ زیرا او زیر نظر این مربی پنجاه و دو ساله در تیم آژاکس آمستردام بازی می‌کرد.

اریک تن‌هاگ هفته گذشته تیم آژاکس را به مقام قهرمانی در لیگ اردیویسه هلند رساند و اکنون می‌تواند کاملا روی شغل جدید خود در باشگاه انگلیسی منچستر یونایتد تمرکز کند. تمایل سرمربی هلندی برای حضور ملی‌پوش هم‌وطنش در اولدترافورد اکنون در مطبوعات اسپانیایی و هلندی ذکر شده است.

داریو مونترو، روزنامه‌نگار معتبر و خبرنگار سرشناس نشریات اسپانیایی به ال چیرینگیتو گفت که مقامات باشگاه کاتالانی و مدیران تیم لیگ برتری برای گفت‌وگو بر سر انتقال فرنکی دی‌یونگ در تماس بوده‌اند؛ اما او به جزئیات مذاکرات بین دو باشگاه اشاره‌ای نکرد.

در همین راستا، خبرنگار نشریه دیلی تلگراف در گزارشی چنین عنوان می‌کند که مدیریت باشگاه منچستر یونایتد یک جت خصوصی در اختیار اریک تن‌هاگ قرار داد تا او و دستیارش، میچل فن درگاگ بتوانند به لندن پرواز کنند و این اتفاق هم رخ داد. در پایتخت انگلیس، سرمربی جدید عمدتا در مورد برنامه‌ریزی تیم صحبت کرد.

گفته می‌شود که مدیریت باشگاه منچستر یونایتد انگلیس می‌خواهد که حدود یکصد و چهل میلیون یورو روی بازیکنان جدید سرمایه‌گذاری کند تا به اریک تن‌هاگ شروع درستی در این باشگاه هدیه بدهد. نام فرنکی دی‌یونگ به همراه دو بازیکن از آژاکس آمستردام هلند به نام‌های جورین تیمبر و آنتونی روی میز مدیران و مقامات باشگاه منچستر یونایتد انگلیس است.

9404