گزارش‌روز؛ چند انتقال جذاب و رایگان روی میز مدیران شیاطین‌سرخ

گزارش‌روز؛ چند انتقال جذاب و رایگان روی میز مدیران شیاطین‌سرخ

پایگاه خبری فوتبالی - مت لاو خبرنگار معتبر انگلیسی وضعیت چند بازیکن آزاد مد نظر منچستر یونایتد را بررسی کرده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از Sports Mole، خبرنگار این رسانه چند انتقال رایگان را انتخاب می‌کند که منچستر یونایتد می‌تواند در تابستان امسال به آن‌ها توجه کند. طبق گزارش‌ها، منچستر یونایتد در تابستان امسال از نزدیک به بازار بازیکنان آزاد نگاه خواهد کرد، زیرا این باشگاه برای تقویت تیم خود برای فصل 2023-2022 آماده می‌شود.

ظاهراً ۱۰۰ میلیون پوند برای خرید بازیکنان در اختیار سرمربی جدید یونایتد اریک تن هاگ در بازار آینده قرار می‌گیرد؛ اما ناکامی این تیم در راه‌یابی به لیگ قهرمانان فصل آینده بر وضعیت مالی آن‌ها تأثیر خواهد گذاشت. در نتیجه، مشخص است که شیاطین سرخ در حال حاضر به دنبال نقل و انتقالات رایگان هستند، به طوری که تن هاگ نمی‌تواند در پنجره تابستانی به منبع بی انتهای پول دسترسی داشته باشد.

تغییرات بزرگی در اولدترافورد پیش از فصل آینده رخ خواهد داد، با تعدادی از بازیکنان که با نقل و انتقالات آزاد ترک خواهند کرد، در حالی که سایرین در لیست نقل و انتقالات قرار خواهند گرفت تا سرمایه جمع‌آوری کنند. در اين‌جا، مت لاو روزنامه‌نگار معتبر انگلیسی ۶ انتقال رایگان را انتخاب می‌کند که قهرمان ۲۰ دوره لیگ انگلیس می‌تواند به طور بالقوه در تابستان امسال هدف قرار دهد.

پائولو دیبالا (یوونتوس):

قرارداد پائولو دیبالا با یوونتوس در پایان ماه ژوئن به اتمام می‌رسد و این ملی‌پوش آرژانتینی ظاهراً در حال آماده شدن برای جستجوی تیم جدید است، زیرا نتوانسته با بانوی پیر به توافق برسد. طبق گزارش‌ها، غول تورینی ابتدا پیشنهادی به ارزش ۱۶۰ هزار پوند در هفته به این مهاجم پیشنهاد داده بود اما بعد از خرید دوشان ولاوویچ در ژانویه شرایط را تغییر دادند.

این بازیکن ۲۸ ساله در فصل 2022-2021 در سطح باشگاهی در فرم خوبی قرار داشته و در ۳۶ بازی در تمامی رقابت‌ها ۱۵ گل و ۶ پاس گل به ثبت رسانده است.

منچستر یونایتد در تابستان امسال برای خرید چند مهاجم جدید در بازار حضور خواهد یافت و دیبالا مطمئنا از نظر کارنامه و تجربه با این شرایط مطابقت دارد؛ اگر چه تعدادی از باشگاه‌های دیگر نیز شرایط وی را زیر نظر خواهند داشت و ناکامی تیم در کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل بعد می‌تواند برای آن‌ها هزینه داشته باشد.

گفته می‌شود که دیبالا در تابستان امسال آماده انتقال به لیگ برتر است و مطمئنا قراردادی برای شیاطین سرخ مدنظر خواهد بود.

عثمان دمبله (بارسلونا):

بن بست قرارداد عثمان دمبله با بارسلونا هیچ نشانه‌ای از پایان ندارد و در حال حاضر تصور این‌که این ملی‌پوش فرانسوی قرارداد جدیدی امضا کند دشوار است. در نتیجه، این بازیکن ۲۴ ساله می‌تواند تابستان امسال به صورت رایگان در دسترس باشد که با توجه به هزینه بیش از ۱۰۰ میلیون پوندی بارسلونا برای جذب او از بروسیا دورتموند در سال ۲۰۱۷، باور نکردنی است.

دمبله در این فصل بار دیگر با مشکل مصدومیت روبرو شد اما ۳۰ بازی در سطح باشگاهی در تمامی رقابت‌ها انجام داد و آمار نسبتا خوب دو گل و ۱۱ پاس گل را از خود به جای گذاشت. او در ماه‌های اخیر به طور مداوم به انتقال به لیگ برتر لینک شده است.

این مهاجم هنوز می‌تواند قرارداد جدیدی در نیوکمپ امضا کند، اما تصور می‌شود منچستریونایتد تحولات پیرامون بازیکن جوان سابق رن را زیر نظر داشته باشد.

بوباکار کامارا (مارسی):

منچستر یونایتد در ژانویه به شدت با بوباکار کامارا در ارتباط بود و گمان می‌رفت که این هافبک با قیمت کاهش یافته‌ای از مارسی در دسترس باشد، اما پنجره نقل و انتقالاتی به پایان رسید و این بازیکن فرانسوی در باشگاهش در لیگ ۱ باقی ماند.

قرارداد کامارا در پایان ماه ژوئن خاتمه می‌یابد، اما گفته می‌شود که او می‌خواهد تابستان امسال به لیگ برتر برود و گویا استون ویلا مصمم به جذب او است. این بازیکن ۲۲ ساله در این فصل در فرم بسیار خوبی برای مارسی بوده و ۴۶ بازی در تمامی رقابت‌ها انجام داده و یک گل و یک پاس گل نی در این بازی‌ها به ثمر رسانده است.

منچستر یونایتد در تابستان هم پل پوگبا و هم نمانیا ماتیچ را از دست خواهد داد، بنابراین قرار است حداقل یک هافبک مرکزی جدید وارد شود. کامارا گزینه کم هزینه اما با کیفیتی برای قهرمان ۲۰ دوره انگلیس خواهد بود و به آن‌ها اجازه سرمایه‌گذاری در سایر پست‌ها را می‌دهد.

کریستین اریکسن (برنتفورد):

کریستین اریکسن از زمان پیوستن به برنتفورد در ماه ژانویه عالی کار کرد و چند بازی در لیگ برتر انجام داده و  موفق به ثبت گل و پاس گل هم در این مدت شد. اریکسن پس از ایست قلبی در یورو 2020، با نصب دستگاه دفیبریلاتور قلبی (ICD) قابل کاشت، اینتر را ترک کرد و با انتقالی رایگان به جمع زنبورهای انگلیس نقل مکان کرد.

اریکسن نشان داده که نگرانی‌های سال گذشته او در خصوص سلامتیش را پشت سر گذاشته است و تصور این‌که برنتفورد در پایان رقابت‌ها او را حفظ کند، دشوار است. تاتنهام نیز می‌خواهد او را به باشگاه خود بازگرداند.

یک گزارش اخیرا ادعا کرده که تن هاگ هلندی که آماده می‌شود تا هدایت غول‌های انگلیسی را بر عهده بگیرد، ملی‌پوش دانمارکی را به عنوان خریدی عالی برای پیش‌برد انقلاب خود در یونایتد می‌بیند. این بازیکن ۳۰ ساله یک گزینه با کیفیت در منطقه‌ای از زمین ارائه می‌دهد که این تیم نیاز به تقویت دارد، اما باید دید آیا شیاطین سرخ برای او اقدام می‌کنند یا خیر.

جیمز تارکوفسکی (برنلی):

به نظر می‌رسد جیمز تارکوفسکی در پایان فصل با انتقالی آزاد برنلی را ترک کند و این بازیکن ۲۹ ساله گزینه جالبی برای منچستر یونایتد خواهد بود. هری مگوایر، ویکتور لیندلوف و رافائل واران همگی به احتمال زیاد تابستان امسال در اولدترافورد خواهند ماند؛ اما فیل جونز، اریک بیلی و اکسل تونزبه احتمال دارد از این باشگاه جدا شوند. پس منچستر یونایتد می‌تواند در تابستان امسال به دنبال جذب دو مدافع میانی جدید باشد و تارکوفسکی نشان داده که عملکرد قابل اعتمادی در لیگ برتر برای برنلی داشته است.

این بازیکن ۲۹ ساله بار دیگر یکی از بازیکنان کلیدی ارغوانی ها در این فصل بوده و در تمامی رقابت‌ها حضور داشته و یک گل و دو پاس گل در این فصل به ثبت رسانده است.

در همین حال، این بازیکن که سابقه دو بازی ملی برای انگلیس را در کارنامه دارد، به ۲۰۰ بازی در لیگ برتر در طول دوران حرفه‌ای خود نزدیک می‌شود و در بازار آینده تیم‌های زیادی برای جذب او حضور خواهند داشت.

سم جانستون (وست برومویچ آلبیون):

سم جانستون در حال آماده شدن برای ترک وست برومویچ آلبیون در تابستان امسال بوده و این بازیکن ۲۹ ساله به دنبال بازگشت به لیگ برتر است. این ملی‌پوش انگلیسی در این فصل ۳۶ بازی در چمپیونشیپ انجام داده و ۱۵ بار دروازه خود را بسته نگه داشته است، اما او از ابتدای آوریل برای وست بروم بازی نکرده است.

تاتنهام همچنان به شدت به جانستون لینک شده است، اما منچستر یونایتد نیز در تابستان امسال به دنبال یک دروازه‌بان جدید در صورت انتقال دین هندرسون خواهد بود. جانستون می‌تواند شماره دو ایده‌آل برای داوید دخیا در اولدترافورد برای فصل آینده باشد و بازگشت به پرافتخارترین تیم انگلیس ممکن است شانس او را برای حضور در تیم ملی در جام جهانی ۲۰۲۲ افزایش دهد.

این دروازه‌بان پیش از این بین سال‌های ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۸ بازیکن منچستر یونایتد بود اما هرگز در تیم اصلی این باشگاه حضور نیافت و در نهایت در سال ۲۰۱۸ به طور دائم به وست بروم انتقال پیدا کرد.

9404