قابی تلخ برای محمد صلاح از انتقامی که مقابل رئال مادرید گرفته نشد

قابی تلخ برای محمد صلاح از انتقامی که مقابل رئال مادرید گرفته نشد

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید موفق شد در فینال لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه 1 بر 0 لیورپول را شکست دهد و بدین ترتیب قهرمان این فصل از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا لقب بگیرد.

به گزارش فوتبالی، محمد صلاح از مدت ها قبل، حتی قبل از بازی برگشت رئال مادرید و منچسترسیتی گفته بود که دوست دارد در فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید بازی کند تا بتواند انتقام فینال 2018 را بگیرد چرا که در سال 2018 رئال مادرید و لیورپول به مصاف هم رفتند و محمد صلاح در برخورد با راموس مصدوم شد و رئال مادرید در آن بازی توانست به قهرمانی برسد.

صلاح پس از صعود رئال مادرید به فینال بار دیگر هم بر اینکه به دنبال انتقام گرفتن از رئال مادرید است، تاکید کرد. صلاح در فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید تلاش هایی جدی برای گلزنی داشت اما تیبو کورتوا توپ های او را گرفت و بدین ترتیب مانع از گلزنی های این بازیکن مصری شد تا لیورپول در نهایت در این بازی شکست بخورد و صلاح در گرفتن انتقام ناکام بماند.

محمد صلاح پس از دریافت مدال خود از کنار جام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا گذشت و به آن نرسید و بدین ترتیب یک اتفاق تلخ برای او در حالی که به دنبال انتقام‌گیری بود، رقم خورد.

1470