عکسی که بیانگر علت انتقام‌جویی محمد صلاح از رئال مادرید است

عکسی که بیانگر علت انتقام‌جویی محمد صلاح از رئال مادرید است

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید و لیورپول در فینال این فصل از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در شهر پاریس فرانسه به مصاف هم می روند و باید دید که کدام تیم می تواند قهرمان این فصل از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا لقب بگیرد.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید و لیورپول در فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال 2018 هم به مصاف هم رفته بودند که آن بازی را رئال مادرید با نتیجه سه بر یک به سود خود به پایان برد و آخرین قهرمانی اش تا به امروز در لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد. در آن بازی محمد صلاح هم حضور داشت اما اتفاق ناگواری برایش افتاد.

در همان دقایق ابتدایی بازی در فینال 2018، سرخیو راموس و محمد صلاح برخوردی با هم داشتند که در آن برخورد سرخیو راموس به نوعی با گرفتن دست محمد صلاح هنگام زمین خوردن، موجب شکستگی شانه او شد و بدین ترتیب صلاح نتوانست به بازی ادامه دهد و از زمین مسابقه خارج شد و لیورپول در همان ابتدای کار یکی از ستاره های اصلی خود را از دست داد.

اکنون محمد صلاح در روز های اخیر صحبت های مختلفی درباره رویارویی با رئال مادرید کرده است. او پیش از بازی رئال مادرید و منچسترسیتی گفته بود که دوست دارد رئال مادرید به فینال برسد. سپس پس از رسیدن رئال به فینال گفت که اکنون یک فرصت برای انتقام دارند و بار دیگر هم گفته است که به دنبال گرفتن انتقام از رئال مادرید است.

در واقع به نظر می رسد که تلخی شکست در فینال 2018 که در آن مصدوم شد، هنوز در یاد صلاح مانده است و به خاطر آن صحنه شکستگی دستش و باخت در فینال، به دنبال انتقام از رئال مادرید است.

1470