این مهمترین سوال در اردوی استقلال است

این مهمترین سوال در اردوی استقلال است

پایگاه خبری فوتبالی - رودی ژستد در شرایطی آخرین بازی فصل را انجام خواهد داد که وضعیتش برای فصل بعد مشخص نیست.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، رودی ژستد در شرایطی از ابتدای فصل به استقلال پیوست که امیدواری زیادی درباره او وجود داشت؛ مهاجم فرانسوی که سابقه چند سال بازی در لیگ برتر جزیره را داشت، با توجه به قد و قامتش انتظار می‌رفت یکی از بهترین گلزنان استقلال لقب بگیرد.
ژستد اگرچه چند گل حساس (مثل مسابقه دربی برگشت) برای استقلال به ثمر رساند و اثرگذاری زیادی هم روی برخی گل های این تیم داشت، اما در طول مسابقات نتوانست انتظارات را به شکلی که باید برآورده کند.
در این شرایط این مهاجم فرانسوی وضعیت نامشخصی برای فصل آینده خواهد داشت. ژستد در دو بازی گذشته استقلال نیز در ترکیب اصلی نبود و حالا بحث هایی درباره جدایی او در پایان فصل به وجود آمده است. 

این بازیکن در شرایطی بازی آخر خود را مقابل نفت مسجدسلیمان انجام می‌دهد که باید به انتظار تصمیم باشگاه درباره خودش بنشیند. گفته می‌شود فرهاد مجیدی و استقلال قصد دارد یک مهاجم خارجی بلندقامت و گلزن دیگر را به جای ژستد به خدمت بگیرد که اگر این اتفاق رخ بدهد، شاهد خداحافظی مهاجم فرانسوی با آبی ها خواهیم بود.
با این حال ژستد با انگیزه زیاد کارش را برای بازی با نفت مسجدسلیمان جلو می‌برد و باید منتظر ماند ودید باشگاه استقلال چه تصمیمی درباره او اتخاذ خواهد کرد.

1470