سوال روز؛ پلن B فدراسیون برای تیم ملی چیست؟

سوال روز؛ پلن B فدراسیون برای تیم ملی چیست؟

پایگاه خبری فوتبالی- با لغو بازی دوستانه تیم ملی مقابل کانادا، همه به دنبال پلن B فدراسیون فوتبال برای شاگردان اسکوچیچ هستند.

به گزارش فوتبالی، در شرایطی که فدراسیون فوتبال کانادا اعلام کرده بود فشارهای دولت و پارلمان این کشور باعث لغو بازی دوستانه این تیم مقابل ایران نخواهد شد اما کمتر از یکساعت قبل بود که صفحه توئیتری فوتبال کانادا از لغو این بازی دوستانه خبر داد.

اگرچه هنوز دلیل تصمیم کانادایی‌ها اعلام نشده اما اخبار غیررسمی حاکی از آن است که به خاطر اتفاقات غیرورزشی، یکی از اسپانسرهای این مسابقه، قید اسپانسری بازی دوستانه کانادا و ایران را زده است.

حالا و با توجه به لغو تنها بازی قطعی دوستانه تیم ملی، طرفداران تیم ملی منتظرند ببینند که فدراسیون فوتبال چه برنامه‌ای برای اسکوچیچ و شاگردانش خواهد داشت.

مدیر رسانه‌ای تیم ملی، سه روز پیش و در گفت و گو با خبرنگاران به این نکته اشاره کرد که تیم ملی بعد از بازی با کانادا، یا راهی قطر خواهد شد و آنجا اردو خواهد زد یا اینکه به تهران برخواهد گشت.

حالا باید دید با منتفی شدن سفر تیم ملی به کانادا، آیا شاگردان اسکوچیچ راهی قطر خواهند شد و از آن مهمتر اینکه آیا فدراسیون فوتبال می‌تواند حریفی برای تیم ملی در فیفادی‌های خرداد پیدا و تیمی را جایگزین کانادا کند یا نه.

1984