اعتراض هواداران مانع از انتقال بازیکن سابق استقلال به پرسپولیس می‌شود؟

اعتراض هواداران مانع از انتقال بازیکن سابق استقلال به پرسپولیس می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی- اعتراض شدید هواداران پرسپولیس به حضور بازیکن پیشین استقلال در این تیم این پرونده را وارد مسیر تازه‌ای کرد.

به گزارش فوتبالی، در یکی دو روز گذشته نام میلاد زکی‌پور بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال برای حضور در تیم پرسپولیس به گوش می‌رسید. این بازیکن که سابقه حضور در استقلال را در کارنامه دارد در فصل جاری لیگ برتر در تیم گل‌گهر سیرجان بازی می‌کند. 

مطرح شدن نام زکی‌پور برای حضور در پرسپولیس با واکنش شدید هواداران این تیم در فضای مجازی روبه‌رو شد.

هواداران پرسپولیس به حضور احتمالی این بازیکن در جمع سرخ‌پوشان به شدت اعتراض کردند و حضور او را به نوعی بی‌احترامی به پیراهن تیم محبوب خود قلمداد کردند.

در همین یکی دو روز مصاحبه‌های زمان حضور زکی‌پور در استقلال دوباره در فضای مجازی دست به دست شد. صحبت‌هایی تندی که او علیه برانکو ایوانکوویچ، افشین پیروانی و قهرمانی‌‌های پرسپولیس مطرح کرده بود یکبار دیگر در فضای مجازی باز نشر شد و هواداران پرسپولیس به شدت به حضور چنین بازیکنی که به تیم آنها توهین کرده در جمع سرخ‌پوشان اعتراض شدند کردند.

در پی این اعتراض‌های شدید باشگاه پرسپولیس دیگر علاقه‌ای به جذب این بازیکن ندارد و حواشی حضور زکی‌پور در این تیم را بسیار مضرتر از فواید پرسپولیسی‌ شدن بازیکن پیشین استقلال می‌دانند. به دلیل  هجمه زیاد هواداران پرسپولیس باید حضور این بازیکن استقلالی در جمع سرخ‌پوشان را منتفی دانست و به نظر می‌رسد همین اعتراض‌ها پرونده حضور میلاد زکی‌پور در جمع سرخ‌پوشان را به صورت کامل بست.

۴۱۵۴