فکر نمی‌کردم بتوانیم قهرمان لیگ برتر شویم

فکر نمی‌کردم بتوانیم قهرمان لیگ برتر شویم

پایگاه خبری فوتبالی - جک گریلیش ستاره انگلیسی منچسترسیتی اذعان کرد که هنوز بابت قهرمانی در لیگ برتر انگلیس و پیروزی دراماتیک مقابل استون ویلا شوکه است. 

به گزارش فوتبالی، روز یک شنبه پرونده فصل 2021-22 لیگ برتر انگلستان با قهرمانی منچسترسیتی و نایب قهرمانی لیورپول بسته شد، اما سیتیزن‌ها سخت‌ترین مسیر را برای قهرمانی انتخاب کردند. آن‌ها تا دقیقه 75 از استون ویلا با دو گل عقب بودند، اما در طی 5 دقیقه، توانستند 3 گل به ثمر برسانند تا قهرمانی را از چنگ لیورپولی‌ها دربیاورند. 

به نقل از سایت اسکای اسپورتس، برای اولین بار در 17 فصل اخیر، سیتی توانست بازی 2-0 باخته را با پیروزی عوض کند. گریلیش که در تابستان گذشته با مبلغ رکوردشکن 100 میلیون یورو از استون ویلا به سیتی پیوست، درباره یک شنبه شب به رادیو بی بی سی گفت: "من لحظات خوبی را در زندگی و فوتبال تجربه کرده بودم، اما قطعا این بهترین بود. من به سیتی آمدم تا فاتح جام‌ها شوم و انجام دادن آن فوق العاده بود. حقیقتاً فکر نمی‌کردم بتوانیم برنده شویم. بعضی اوقات شما احساسات بدی دارید و من نیز فکر نمی‌کردم بتوانیم از پس ویلا بربیاییم. واقعا روز معرکه‌ای بود و من هیچ وقت آن را فراموش نخواهم کرد."

4416