واکنش تند الخلیفی به اظهارات اخیر رئیس لالیگا

واکنش تند الخلیفی به اظهارات اخیر رئیس لالیگا

پایگاه خبری فوتبالی - ناصر الخلیفی رئیس قطری باشگاه پاریسن ژرمن معتقد است که خاویر تباس از این می‌ترسد که روزی لیگ فرانسه از لالیگا پیشی بگیرد. 

به گزارش فوتبالی، چند روز پیش کیلیان امباپه بالاخره تصمیم نهایی خود را گرفت و قرارداد خود را با پاریسن ژرمن تا سال 2025 تمدید کرد. در حالی که بسیاری فکر می‌کردند که او با رئال مادرید تمام کرده، اما پیشنهاد سرسام آور الخلیفی در لحظات آخر باعث شد تا نظر امباپه عوض شود. 

به نقل از مارکا، خاویر تباس رئیس لالیگا معتقد است که پاریسن ژرمن با این هزینه هنگفت تمامی قوانین فیرپلی مالی را زیر پا گذاشته و از این جهت به یوفا شکایت کرد. حالا الخلیفی در جواب او به خبرنگاران گفت: "فکر می‌کنم که رئیس لیگ فرانسه باید جواب آن را دارد. شاید او از این می‌ترسد که لیگ فرانسه از لالیگا بهتر باشد. این خبر خوبی برای ماست. لالیگا دیگر همانند 3 الی 4 سال گذشته نیست. من به تمامی باشگاه‌ها احترام می‌گذارم، اما خودم نیز به احترام نیاز دارم. نباید حرمت‌ها از بین برود."

"نمی‌خواهم جوابی به این مسئله بدهم، زیرا به من مربوط نیست. ما روی باشگاه و بهترین بازیکن جهان تمرکز کرده‌ایم. ما بهترین بازیکن دنیا را برای 3 سال دیگر در اختیار داریم و چیزهایی که مردم می‌گویند خیلی مهم نیست."

4416