اکبرپور: برد برابر مس، رکورد شکست‌ناپذیری را تضمین می‌کند؛ تعداد ملی‌پوشان استقلال عادلانه نیست

اکبرپور: برد برابر مس، رکورد شکست‌ناپذیری را تضمین می‌کند؛ تعداد ملی‌پوشان استقلال عادلانه نیست

پایگاه خبری فوتبالی- پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: پیروزی استقلال برابر مس رفسنجان می‌تواند رکورد بدون باخت این تیم را تضمین کند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایرنا، علیرضا اکبرپور در خصوص شرایط استقلال پیش از دیدار با مس رفسنجان اظهار داشت: مس یکی از تیم‌های خوب لیگ محسوب می‌شود و قطعا بازی در رفسنجان شرایط خاص و سختی خودش را خواهد داشت اما استقلال تا اینجای فصل عالی کار کرده و نمی‌خواهد رکورد شکست ناپذیری خود را از دست بدهد.

وی افزود: استقلال برای پیروزی در این بازی، در ابتدا نباید گلی دریافت کند و بعد به دنبال نهایت استفاده از موقعیت‌های بدست آمده برای گلزنی باشد.

پیشکسوت استقلال در رابطه با زنجیره شکست‌ناپذیری  استقلال که تاکنون حفظ شده است نیز گفت: قطعا وقتی یک تیم تا اینجای فصل که ۲۸ هفته از آن گذشته باختی را تجربه نکرده است، می‌تواند در دو بازی آخر نیز این رکورد را حفظ کند. بازی مقابل مس نسبت به بازی آخر در تهران به مراتب سخت‌تر خواهد بود و اگر استقلال بتواند این بازی را با پیروزی به پایان برساند، قطعا این رکورد را به نام خود ثبت خواهد کرد.

اکبرپور با اشاره به اینکه قرار است به زودی فهرست تیم ملی اعلام شود، گفت: طبیعتاً تیمی که قهرمان شده این لیاقت را دارد که بازیکنان بیشتری در تیم ملی داشته باشد. این به مربی تیم ملی برمی‌گردد که چشمش را باز و با درایت بازیکنان را انتخاب کند و اینطور نباشد که مربی تیم ملی، یک تیم را تحویل گرفته و بخواهد با همان‌ نفرات ادامه دهد. نادیده گرفتن بازیکنان تیم قهرمان به لیگ لطمه می‌زند، چون بازیکنان این تیم برای اینکه خودشان را نشان دهند و به تیم ملی برسند، دیگر انگیزه‌ و احساسی ندارند. نباید زحمت بازیکنان قبلی تیم ملی را نادیده گرفت ولی برخی از آنها آماده نبوده و باید تغییر و تحولی در تیم ایجاد شود.

اکبرپور در رابطه با خریدهای جدید و آینده استقلال اظهار داشت: تیمی که قهرمان می‌شود قطعا خریدهای خوبی را انجام داده ولی باز هم نقاط ضعفی دارد که می‌تواند با بازیکنان جدید این ضعف‌ها را برطرف کند. در مورد خریدهای خارجی استقلال هم باید بگویم که کوین یامگا بازیکن بسیار خوبی بوده است و قابلیت بازی در خط هافبک و حمله را دارد و رودی ژستد هم بازیکن بسیار تاثیرگذاری نشان داد که این تاثیر را در دربی نیز مشاهده کردیم.

تیم‌های استقلال و مس رفسنجان فردا(سه‌شنبه) در هفته بیست‌ونهم لیگ از ساعت ۲۰ به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

۴۱۵۴