ژاوی پس از باخت در بازی آخر فصل: پس از نجات تیم حالا نوبت انتقالات است

ژاوی پس از باخت در بازی آخر فصل: پس از نجات تیم حالا نوبت انتقالات است

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی اسپانیایی آبی و اناری‌ها در کنفرانس مطبوعاتی بعد از باخت در آخرین بازی فصل جاری لالیگا شرکت کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های اسپانیایی، ژاوی هرناندز در نشست خبری بعد از دیدار شب گذشته بارسلونا در آخرین هفته از مسابقات لالیگا در فصل جاری مقابل ویارئال که به شکست کاتالان‌ها انجامید، در ارتباط با نقش احساسات در عملکرد و نمایش نه چندان درخشان و مناسب شاگردانش در این مسابقه چنین توضیح داد: "در نیمه اول مستحق برد روی تابلوی نتایج بودیم. یک اشتباه باعث شد گل بخوریم و بعد اشتباه دیگری... باید اشتباهات را به حداقل برسانیم. فصل خیلی طولانی بود و ما آن را خوب تمام نکردیم. این باعث می‌شود که احساس سنگینی کنیم. حالا وقت استراحت است. به حداقل خواسته خود یعنی دومی رسیدیم. حالا فوتبال تمام شده و کار در اداره (اشاره به نقل و انتقالات) شروع شده است. چیزهای زیادی باید تغییر کند تا ما تیمی رقابتی‌تر شویم و برای تصاحب همه جام‌ها بجنگیم. ما نباید یک سال دیگر دست خالی (بدون جام) باقی بمانیم."

سرمربی جوان و اسپانیایی آبی و اناری‌پوشان شهر بندری بارسلون در ادامه صحبت‌های خود به خبرنگاران گفت: "ما پیشرفت کرده‌ایم اما کافی نیست. بازی‌های درخشانی داشتیم اما باید قابل اعتمادتر کار کنیم. من در این‌جا می‌خواهم این را به تیم اضافه کنم. برای سال جدید باید مثبت باشیم. ما شرایطی را تغییر دادیم که می‌توانست فاجعه‌بار باشد. از نظر شخصی راضی هستم. ما در یکی از بدترین وضعیت‌های باشگاه آمدیم. باید چیزهای زیادی را تغییر دهیم. خیلی چیزها."

هافبک خوش تکنیک و صاحب سبک سابق تیم ملی فوتبال اسپانیا و باشگاه بارسلونا در ارتباط با موضوع سفر به استرالیا و جزئیات مربوط به آن نیز این‌چنین توضیحاتی ارائه داد: "این تعهدی از سوی مدیریت باشگاه ما می‌باشد. به خاطر شرایط خاص و از قبل توافق و برنامه‌ریزی شده، به این مسافرت می‌رویم و امیدواریم که هواداران کاتالانی لذت ببرند."

9404