مچ اندازی دو بازیکن استقلال و گل گهر/ ستاره آبی‌ها از خواب بهاری بیدار می‌شود؟

مچ اندازی دو بازیکن استقلال و گل گهر/ ستاره آبی‌ها از خواب بهاری بیدار می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی - از نکات مهم دیدار هفته بیست و نهم تیم‌های استقلال و مس رفسنجان حضور برترین مهاجمان این فصل لیگ برتر در نوک پیکان خط حمله هر دو تیم است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از خبرورزشی، تیم مس رفسنجان در حالی در خانه خود میزبان استقلال خواهد بود که گادوین منشا با ۱۴ گل زده در حال حاضر بهترین مهاجم لیگ برتر بیست و یکم است. منشا می‌داند باید با بهترین خط دفاع لیگ برتر روبرو شود. مدافعانی که تا اینجا و در بیست و هشت هفته فقط ده بار دروازه خود را باز شده دیده اند و رکورد هر بازی ۰.۳۵ گل خورده را از خود برجای بگذارد.
از مهمترین انگیزه‌های گادوین منشا در این دیدار قطعاً علاوه بر افزایش تعداد گلهای زده اش، انگیزه‌ مضاعفی هم برای عبور از سد محکم استقلال گلزنی به حسین حسینی دارد.

اما در سوی دیگر این مسابقه، تیم استقلال هم دومین مهاجم برتر این فصل لیگ برتر را در نوک پیکان خط حمله خود می‌بیند. کوین یامگا با ده گل زده باید به مصاف خط دفاعی برود که تا اینجا ۲۶ گل خورده داشته و این شانس را برای مهاجم استقلال بیشتر می‌کند که بتواند در این مسابقه بر تعداد گل‌های زده اش بیافزاید. مهاجمی که از اسفند ماه و بازی با گل گهر سیرجان هنوز نتوانسته دروازه تیمی را چه در لیگ و چه در جام حذفی باز کند.

او در دیدار هفته بیست و یکم لیگ برتر و در تاریخ ۱۵ اسفند دو بار در دقایق چهارم وقتهای تلف شده ۴۵ دقیقه اول و ۸۹ از روی نقطه پنالتی دروازه دیگر تیم کرمانی لیگ برتر را باز کرد و پس از آن چشمه گلزنی اش خشک شد!

شایان ذکر است؛ دیدار دو تیم تهرانی و رفسنجانی سه شنبه شب هفته جاری سوم خرداد و از ساعت ۲۰:۰۰ در خانه تیم کرمانی برگزار می‌شود.

تیم مس رفسنجان در حال حاضر با ۳۸ گل زده همراه با پرسپولیس با همین تعداد گل، بعد از تیم‌های سپاهان با ۴۲ گل زده دومین خط حمله برتر این فصل را به خود اختصاص داده است.

در حال حاضر یامگا در جدول گلزنان لیگ برتر با چهار گل اختلاف نسبت به گادوین منشا چهارده گله در رده دوم جای دارد و انگیزه‌های زیادی دارد تا بتواند باز هم گل بزند و در دو دیدار آخر خودش را به صدر این جدول ببرد.

1470