کدام بازیکنان فعلی رئال مادرید بهترین آمار را در فینال چمپیونزلیگ دارند؟

کدام بازیکنان فعلی رئال مادرید بهترین آمار را در فینال چمپیونزلیگ دارند؟

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید در فینال لیگ قهرمانان اروپا به مصاف لیورپول خواهد رفت و هواداران رئال مادرید امید زیادی دارند تا تیم محبوبشان برای چهاردهمین بار در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا به قهرمانی برسد و بدین ترتیب تاریخ‌سازی کند و فصل بی نظیر خود را تکمیل کند.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید در دهه گذشته ( بین سال های 2010 تا 2020 ) موفق شد 4 بار قهرمانی در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کند. این قهرمانی ها در سال های 2014، 2016، 2017 و 2018 اتفاق افتادند. در واقع آخرین قهرمانی رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا به 4 سال قبل بر می گردد و بدین ترتیب هنوز هم برخی از بازیکنان آن زمان در ترکیب فعلی رئال مادرید حضور دارند. رئال مادرید در فینال 2018 با شکست لیورپول قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد و اکنون هم دوباره به مصاف لیورپول خواهد رفت.

گرت بیل در ترکیب فعلی رئال مادرید سابقه زدن سه گل در فینال ها و دادن یک پاس گل را دارد. پس از او مارسلو با دادن سه پاس گل و زدن یک گل قرار می گیرد. لوکا مودریچ هم در فینال های لیگ قهرمانان اروپا دو پاس گل داده است. کریم بنزما، ستاره این روز های رئال مادرید هم یک گل در فینال لیگ قهرمانان اروپا زده است.

1470