امباپه در پاریسن ژرمن ماندنی شد

امباپه در پاریسن ژرمن ماندنی شد

پایگاه خبری فوتبالی - نشریه مارکا و فابریزیو رومانو خبرنگار مشهور ایتالیایی ادعا کردند که کیلیان امباپه سوپراستار فرانسوی 23 ساله قراردادش را با پاریسن ژرمن تمدید خواهد کرد و این خبر را به فلورنتینو پرز داده است. 

به گزارش فوتبالی، داستان کیلیان امباپه و شایعات پیرامونش در حال رسیدن به نقطه پایانی است. قرارداد فعلی قهرمان سابق جام جهانی با پی‌اس‌جی در تابستان بعدی به پایان می‌رسد و ناصر الخلیفی مالک متمول قطری تلاش بسیار زیادی برای دور نگه داشتن از دستان رئال مادرید و پرز انجام داده است. 

به نقل از مارکا، رئال مادرید و امباپه هفته گذشته درباره جزئیات قرارداد به توافق رسیدند که حتی شامل پاداش 130 میلیون یورویی برای عقد قرارداد علاوه بر حق تصویر و دستمزد لاکچری نیز می‌شد. اما با این حال منابع نزدیک به کیلیان امباپه رسما اعلام کرده‌اند که کیلیان امباپه دیگر قصد پیوستن به رئال مادرید را ندارد و فلورنتینو پرز را از این تصمیمش مطلع کرده‌ است.

در واقع این دومین باری است که امباپه پیشنهاد رئال مادرید را رد می‌کند. اولین بار در سال 2017 زمانی که امباپه برای موناکو توپ می‌زد، او به جای رئال مادرید، به پاریسن ژرمن پیوست. 

نزدیکان امباپه به خبرنگاران مارکا گفتند: "این سخت‌ترین تصمیم زندگی‌اش بود." 

4416