محمدزاده: تساوی با استقلال نتیجه‌ای عادلانه بود/ قراردادم تمام می‌شود ولی هنوز تصمیمی نگرفتم

محمدزاده: تساوی با استقلال نتیجه‌ای عادلانه بود/ قراردادم تمام می‌شود ولی هنوز تصمیمی نگرفتم

پایگاه خبری فوتبالی - مدافع تیم آلومینیوم اراک اعلام کرد، قراردادش با این تیم در پایان فصل خاتمه می‌یابد و اینکه هنوز برای فصل آینده تصمیمی نگرفته است.

به گزارش فوتبالی، وحید محمدزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره مصدومیتی که در بازی با استقلال دچارش شد، گفت: من با پشت سر قصد داشتم توپ را از دروازه دور کنم و رودی ژستد هم قصد گل زدن داشت. در آن صحنه پیشانی او به فرق سرم خورد که سر هر دوی ما شکست. از وضعیت ژستد اطلاعی ندارم، ولی سر خودم 12 بخیه خورد. خدا را شکر که اتفاق بدتری برای ما رخ نداد. مدتی پیش که دستم شکست و این بار هم نوبت سرم بود!
مدافع تیم فوتبال آلومینیوم اراک در مورد تساوی تیمش برابر استقلال در ورزشگاه آزادی خاطر نشان کرد: بازی جذابی بود و هر دو تیم در طول مسابقه موقعیت‌های خوبی برای گل زدن داشتند، ولی فکر می‌کنم تساوی عادلانه بود.

وی راجع به تونل افتخاری که بازیکنان آلومینیوم برای استقلالی‌ها زدند، تصریح کرد: فوتبال ایران زشتی‌هایی دارد و ما هم دوست داشتیم کاری کنیم که این زشتی‌ها کمتر شود. استقلال امسال تیم خوبی داشت و انصافاً مستحق رسیدن به قهرمانی بود.

محمدزاده در پاسخ به این پرسش که آیا قرار است فصل بعد در تیم آلومینیوم بماند، اظهار داشت: قرارداد من در پایان فصل به اتمام می‌رسد. واقعیت این است که هنوز تصمیمی برای فصل بعد نگرفتم و فعلاً اولویت خاصی هم ندارم.

1470