عزیزی جانشین باقری در تیم ملی؟

عزیزی جانشین باقری در تیم ملی؟

پایگاه خبری فوتبالی- به نظر می‌رسد کریم باقری و همچنین مهرداد خانبان دیگر جایی در کادر فنی تیم ملی نخواهند داشت.

به گزارش فوتبالی، وضعیت همکاری این دو نفر با تیم ملی، سوژه گمانه‌زنی‌های مختلفی طی چند روز گذشته بوده است.

با توجه به اینکه باقری و خانبان عضو کادر فنی پرسپولیس هم هستند، آنها در این مقطع باید از بین تیم ملی و پرسپولیس، یک تیم را انتخاب می‌کردند که به نظر می‌رسد انتخاب این دو نفر پرسپولیس بوده است و همکاری باقری و خانبان با تیم ملی به پایان رسیده است.

اگرچه این خبر هنوز به طور رسمی اعلام نشده منتهی خبرگزاری مهر در گزارشی مدعی شده که فدراسیون فوتبال ایران در حالی برای دریافت روادید کاروان تیم ملی ایران به سفارت کانادا در استانبول ترکیه نامه‌نگاری کرده است که در لیست اعلام شده خبری از اسم کریم باقری نیست.

گویا جانشین آقا کریم در تیم ملی هم مشخص شده و قرار است خداداد عزیزی جای او را بگیرد. موضوعی که عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال هم تقریبا آن را تائید کرده است.

احسان اصولی در مصاحبه رادیویی امروزش گفته است:" مذاکرات و گفت‌وگوها با خداداد عزیزی در حوزه سرپرست و کادر فنی تیم ملی انجام می‌شود هر زمان نهایی شد حضور را اعلام خواهیم کرد. البته گفت‌وگوها و صحبت‌های خارج از هیأت رئیسه انجام شده و استیلی و کادر فنی با عزیزی صحبت کرده‌اند." 

اصولی در حالی صحبت از حضور خداداد در کادر فنی تیم ملی کرده که عزیزی در گفت و گو با خبرگزاری فارس این موضوع را تائید نکرده است و گفته هنوز تکلیف کریم باقری با تیم ملی مشخص نشده است.

1984