تمایل ستاره بارسلونا به همکاری مجدد با تن‌هاگ در منچستریونایتد

تمایل ستاره بارسلونا به همکاری مجدد با تن‌هاگ در منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع آمریکایی بارسلونا که سابقه همکاری با اریک تن‌هاگ در باشگاه آژاکس را دارد، پس از انتخاب این مربی هلندی به عنوان سرمربی جدید شیاطین سرخ، تمایل دارد که راهی اولدترافورد شود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از Min90، سرجینیو دِست، مدافع راست بارسلونا، علاقه‌مند است در منچستریونایتد مجددا شاگرد اریک تن‌هاگ شود. ظاهراً این بازیکن آمریکایی در تابستان نیوکمپ را ترک خواهد کرد و از شیاطین سرخ به‌عنوان یکی از مقصدهای احتمالی او یاد می‌شود.

دست دوران سریع تبدیل شدن به یک بازیکن شناخته‌شده در فوتبال اروپا را در باشگاه آژاکش و زیر نظر سرمربی فعلی منچستریونایتد گذراند. او 37 بازی برای بزرگسالان این باشگاه انجام داد و 2 گل و 6 پاس گل به‌ثبت رساند.

اما عملکرد دست در بارسلونا دچار مشکل شده‌است و او در سال 2022 تنها 6 بازی را برای آبی‌اناری‌ها از ابتدا آغاز کرده‌است. این موضوع گمانه‌زنی‌هایی را بوجود آورده‌است که این مدافع تیم ملی آمریکا برنامه‌های بلندمدت ژاوی در باشگاه جایی ندارد.

منچستریونایتد یکی از اولین باشگاه‌هایی است که به‌عنوان مقصد احتمالی مدافع بارسلونا به‌حساب آمده‌است، زیرا تن هاگ، سرمربی فصل آینده این باشگاه به دنبال یک مدافع راست جدید است. دو مدافع راست فعلی آن‌ها، دیوگو دالوت و آرون وان‌بیساکا، به‌اندازه کافی نظر مدیران باشگاه را جلب نکرده‌اند.

باشگاه سابق وان بیساکا، کریستال پالاس، در نظر دارد او را به سلهرست پارک بازگرداند، اما با توجه به دستمزد بالای او قرارداد قرضی محتمل‌تر به نظر می رسد.

جدایی او می‌تواند درها را برای ورود دست باز کند. تا جایی که به بارسلونا مربوط می‌شود، باشگاه ترجیح می‌دهد او را بفروشد، اگرچه کاتالان‌ها برای امضای یک قرارداد قرضی نیز آمادگی دارند.

در واقع، منابع نزدیک به مدافع 21 ساله فاش کردند که او از همکاری مجدد با سرمربی هلندی فصل آینده شیاطین سرخ استقبال خواهد کرد.

با این حال، منچستریونایتد تنها تیم لیگ برتری نیست که به او علاقه دارد. چلسی و تاتنهام نیز شرایط جذب این مدافع را بررسی می‌کنند.

9719