هم‌بازی برزیلی آزمون به دنبال خروج از لورکوزن؛ فروش با شرط!

هم‌بازی برزیلی آزمون به دنبال خروج از لورکوزن؛ فروش با شرط!

پایگاه خبری فوتبالی - پائولینیو در بازی‌های اخیر فرم بسیار خوبی از خود نشان داد اما گویی این بازیکن برزیلی قصد تمدید قرارداد خود را با مسئولان و مقامات این باشگاه آلمانی ندارد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه آلمانی و معتبر کیکر، به نظر می‌رسد که پائولینیو، ستاره برزیلی و هم‌بازی سردار آزمون در تیم جدید و آلمانی مهاجم ایرانی، بعد از چهار سال از جمع بازیکنان باشگاه بایر لورکوزن جدا خواهد شد. قرارداد این بازیکن بیست و یک ساله برزیلی تا سال 2023 میلادی با مقامات باشگاه بایر لورکوزن آلمان معتبر می‌باشد و به خاطر این‌که بایر لورکوزن آخرین فصلی است که می‌تواند از خروج این هافبک خوش نقش و برزیلی خود پولی دریافت کند، باید از این رو بایستی تصمیم‌گیری کند. البته خبرنگار نشریه معتبر کیکر چاپ آلمان در گزارش خود می‌گوید که مديريت باشگاه آلمانی بایر لورکوزن نمی‌خواهد دسترسی خود را به طور کامل از دست بدهد و فروش این بازیکن به صورت قرضی با بند خرید دائمی و اجباری خواهد بود.

مدیران‌ و مقامات باشگاه پرتغالی اسپورتینگ لیسبون هم از جمله تیم‌هایی هستند که به دنبال انتقال و به خدمت گرفتن قرضی پائولینیو می‌باشند. مدیریت باشگاه هلندی آژاکس آمستردام نیز ظاهرا به این بازیکن علاقه نشان داده است.

پائولینیو در سال 2018 میلادی با مبلغی معادل با رقم هجده میلیون یورو از واسکودوگاما به آلمان آمد و تا حدی نتوانست رقم سنگین خریدش را توجیه کند. البته در چند هفته فرم خوبی از خود با چهار گل از هفت بازی به نمایش گذاشت که نشان می‌دهد این بازیکن رو به رشد و پیشرفت است.

مدیران و مسئولان باشگاه آلمانی بایر لورکوزن، میخایلو مادریک از باشگاه اوکراینی شاختار دونتسک و لوئیس سینیستر از باشگاه هلندی فاینورد رتردام را برای جانشینی پائولینیو در جمع بازیکنان تیم خود مورد نظر قرار داده‌اند.

9404