علاقه جدی دورتموند به ستاره آژاکس/ شرط خرید مهاجم هلندی‌ها مشخص شد!

علاقه جدی دورتموند به ستاره آژاکس/ شرط خرید مهاجم هلندی‌ها مشخص شد!

پایگاه خبری فوتبالی - یکی از سوالات مهم در فوتبال کشور آلمان اکنون این است که آیا سباستین آلر به بوندس‌لیگا باز می‌گردد!؟

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه آلمانی و معتبر کیکر، سباستین آلر بعد از ترک بوندس‌لیگا و انتقال به پایتخت کشور هلند، روزهای خوش حضور در باشگاه اینتراخت فرانکفورت آلمان را هم‌چنان در ذهن دارد. مهاجم توانمند کنونی آژاکس آمستردام هلند به تیم‌هایی از بوندسلیگای آلمان از جمله بایرن مونیخ و بروسیا دورتموند لینک شده و خبرهای مختلفی پیرامون آینده و تیم بعدی این بازیکن گلزن به گوش می‌رسد. حالا خبرنگار نشریه معتبر اشپیگل هم این خبر را تایید می‌کند.

طبق گفته خبرنگار نشریه اشپیگل در گزارشی که منتشر کرده است، مدیریت باشگاه آلمانی بروسیا دورتموند برای جانشینی ارلینگ هالند، مهاجم تیم ملی فوتبال نروژ که به باشگاه انگلیسی منچستر سیتی ملحق می‌شود، بیش از همه به سباستین آلر و بازگرداندن این بازیکن به رقابت‌های بوندسلیگا فکر می‌کند. خبرنگار این نشریه در گزارش خود چنین اطلاع می‌دهد که کار مقامات باشگاه بروسیا دورتموند برای جذب سباستین آلر آغاز شده اما زنبورها می‌خواهند برای به خدمت گرفتن و خرید این بازیکن فقط سی و پنج میلیون یورو هزینه کنند. به نظر نمی‌رسد که مدیران باشگاه هلندی آژاکس آمستردام گلزن شماره یک تیم خود را با این رقم از دست بدهند و به همین دلیل، کار مقامات باشگاه بروسیا دورتموند در کشور آلمان بسیار سخت خواهد بود. 

خبرنگار نشریه اشپیگل در گزارش خود چنین می‌گوید که مدیریت‌ باشگاه بروسیا دورتموند برای فراهم کردن دستمزد سباستین آلر و البته باقی رقم انتقال، باید چند خروجی داشته باشد. بنابراین فروش مانوئل آکانجی، اولین قدم برای جذب سباستین آلر خواهد بود. طلایی‌پوشان برای مانوئل آکانجی مبلغی معادل با رقم حدودا بیست و پنج تا سی میلیون یورو را مورد نظر قرار داده‌اند.

9404