کلیدی‌ترین بازیکن چلسی از دید توخل

کلیدی‌ترین بازیکن چلسی از دید توخل

پایگاه خبری فوتبالی - توماس توخل سرمربی آلمانی چلسی به تمجید از انگولو کانته پرداخت و او را کلیدی‌ترین بازیکن تیمش خطاب کرد. 

به گزارش فوتبالی، هافبک فرانسوی از زمان حضور توخل در استمفورد بریج با مصدومیت‌های زیادی دست و پنجه نرم کرده، اما با این وجود توانسته جایگاهش را در قلب تیم حفظ کند. او بعد از رهایی از بند مصدومیت، در فینال اف ای کاپ مقابل لیورپول به عنوان یار تعویضی وارد میدان شد و در تساوی 1-1 مقابل لسترسیتی از ابتدا بازی کرد. 

به نقل از سایت گل، توخل در کنفرانس خبری پس از بازی گفت: "فکر می‌کنم او کلیدی‌ترین بازیکن ماست، اما بازیکنان کلیدی باید در داخل زمین باشند. او فقط 40% از بازی‌های فصل را توانسته بازی کند و فکر می‌کنم حضور ما در جمع چهار تیم برتر بدون او یک معجزه است."

"او محمد صلاح، ویرجیل فن دایک، کوین دی‌بروینِ تیم ماست. کانته واقعا چنین بازیکنی است. او نیمار و کیلیان امباپه تیم ماست. کانته همیشه تفاوت را رقم می‌زند، اما حضور او تنها در 40% از بازی‌های این فصل، یک مشکل بزرگ است. با این وجود ما توانستیم نتایج مناسبی کسب کنیم. شما لیورپول بدون فن دایک را در فصل گذشته دیدید. آن‌ها واقعا به مشکل برخورده بودند. کانته بازیکن مهمی برای چلسی است و می‌خواهیم بیشتر بازی کند."

4416