فتاحی: امیدوارم سازمان لیگ و فدراسیون جام طلایی به استقلال اهدا کنند

فتاحی: امیدوارم سازمان لیگ و فدراسیون جام طلایی به استقلال اهدا کنند

پایگاه خبری فوتبالی- معاون باشگاه استقلال گفت: ان‌شاءالله که ما بدون باخت قهرمان می‌شویم و توقعمان این است که جام طلایی را‌‌‌‌‌‌‌‌ اهدا کنند چون در خیلی از کشورها این کار را انجام می‌دهند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از فارس، سعید فتاحی در حاشیه دیدار استقلال و آلومینیوم در خصوص راه ندادن فرد ملکیان و مهدی فنونی زاده در جایگاه ویژه تماشاگران اظهار داشت: ما پیش‌بینی‌هایمان را‌‌‌‌‌‌‌‌ برای حضور پیشکسوتان در ورزشگاه به خصوص در بازی آخر انجام داده‌ایم و کل جایگاه ویژه در بازی آخرمان در آزادی در اختیار پیشکسوتان استقلال قرار خواهد گرفت. فصل آینده هم یک جایگاه مختص پیشکسوتان استقلال آماده می‌کنیم و به اسم در ورزشگاه آزادی قرار می‌دهیم تا هر عزیزی که خواست به ورزشگاه آزای بیاید مشکلی نداشته باشد و اسمش بر روی صندلی درج شده باشد. پیشکسوتان سرمایه‌های باشگاه هستند.

وی در مورد اینکه آیا جام طلایی به استقلال به خاطر قهرمانی بدون شکست اهدا خواهد شد یا نه، عنوان کرد: مسئولیت این کار با سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال است. شنبه قرار است نامه‌ای به سازمان لیگ بزنیم و این مسأله را‌‌‌‌‌‌‌‌ پیگیری کنیم. ان‌شاءالله که ما بدون باخت قهرمان می‌شویم و توقعمان این است که جام طلایی را‌‌‌‌‌‌‌‌ اهدا کنند چون در خیلی از جاها این کار را انجام می‌دهند، درست است چنین مسأله‌ای در آیین نامه فوتبال کشورمان نیست. قطعا در لیگ کشورهای دیگر که چنین کاری می‌کنند چنین مسأله‌ای در آیین‌نامه‌شان نبوده است. این اتفاق برای اولین بار در فوتبال ما رخ می‌دهد و امیدوارم به استقلال جام طلایی داده شود.

9719