گل‌گهر دو - نفت مسجدسلیمان صفر/ روزگار نفت مسجدسلیمان سیاه تر از نفت سیاه/ سه امتیاز هلو بیا توی گلویی برای گل‌گهر

گل‌گهر دو - نفت مسجدسلیمان صفر/ روزگار نفت مسجدسلیمان سیاه تر از نفت سیاه/ سه امتیاز هلو بیا توی گلویی برای گل‌گهر

پایگاه خبری فوتبالی – گل‌گهر سیرجان در دیداری خانگی مقابل تیم چهاردم جدولی خود به پیروزی رسید.

به گزارش فوتبالی، از هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال ایران، گل‌گهر در شرایطی از ساعت 20 امروز (پنجشنبه 29 اردیبهشت) میزبان نصفت مسجدسلیمان بود، که آن‌ها دوست ندارند رتبه چهارم جدول را با تیم دیگری شریک باشند و به همین دلیل به دنبال کسب هر سه امتیاز این بازی خانگی بودند. آنطرف میدان هم نفت مسجدسلیمان، که در سه هفته گذشته نتیجه‌ای جز مساوی نگرفته‌بود، برای بالا بردن شانس ماندنش در لیگ به دنبال بردن تیمی بود که در 6 بازی آخرش طعم شکسته را نچشیده‌بود.

شاگردان امیر قلعه‌نویی شاید با علم به فشار مقابل تیم‌های درخطر سقوط، اجازه ندادند که کار گره بخورد و در همان دقیقه 4 توسط مرتضی تبریزی به‌گل رسیدند.

سپس در دقیقه 20، کی‌روش استنلی دروازه حریف را باز کرد تا خیال میزبان خیلی سریع راحت شود.

بازی با همین دو گل در نیمه اول به اتمام رسید تا گل‌گهر سیرجان در پایان تیم خوشحال زمین باشد.

سیرجانی‌ها با این پیروزی 45 امتیازی شدند تا با امتیاز برابر در کنار فولاد خوزستان، یک قدم دیگر به رتبه چهارم جدول نزدیک‌تر شوند.
شاگردان مهاجری در نفت مسجدسلیمان نیز 20 امتیازی و در رده 14 جدول باقی‌ماندند. علیرغم شکست در دیدار امروز، مسجدسلیمانی‌ها باتوجه به شکست رقبا یک قدم به بقا در این فصل لیگ برتر نزدیکتر شدند.

ترکیب گل‌گهر:

محسن فروزان، مسیح زاهدی، مهران گلزاری، مهدی تیکدری، بهنام برزای، علیرضا علیزاده، فرشید باقری، سعید صادقی، امین قاسمی نژاد، مرتضی تبریزی، کی‌روش استنلی


ترکیب نفت مسجدسلیمان:

امیر روستایی، علی محسن‌زاده، مجید عیدی، مسلم مجدمی، مهدی هاشم‌نژاد، میلاد باقری، سینا خادم‌پور، امین اسدی، میثم نقی‌زاده، حسن مرادی‌فر و محمدمهدی احمدی

شرح گل‌ها:

گل‌گهر 1 - 0 نفت مسجدسلیمان (دقیقه 4، مرتضی تبریزی): یک ارسال بلند از زمین خودی توسط بازیکنان گل گهر درون محوطه جریمه به محسن زاده سنگربان نفت رسید و این بازیکن با اشتباهی عجیب و مرگبار توپ را مقابل دروازه خالی در برابر مرتضی تبریزی قرار داد و این بازیکن با ضربه سری به راحتی دروازه میهمان را باز کرد.
گل‌گهر 2 - 0 نفت مسجدسلیمان (دقیقه 20، کی‌روش استنلی): پاس فرشید باقری در سمت چپ به سعید صادقی رسید و ارسال زمینی این بازیکن در دهانه دروازه به کی‌روش استنلی رسید و این بازیکن با یک شوت تک مانند دروازه نفت را برای بار دوم باز کرد.

کارت زرد:

مهدی تیکدری (73) از گل‌گهر

خلاصه بازی گل‌گهر - نفت مسجدسلیمان

9719