نفت مسجدسلیمان یک - نساجی یک/ نساجی بی ساکت ته جدول را هم نمی‌برد/ روزگار نفت مسجدسلیمان سیاه تر از نفت سیاه

نفت مسجدسلیمان یک - نساجی یک/  نساجی بی ساکت ته جدول را هم نمی‌برد/ روزگار نفت مسجدسلیمان سیاه تر از نفت سیاه

پایگاه خبری فوتبالی- شاگردان مهاجری فرصت بدست‌آمده برای ایجاد فاصله با منطقه سقوط را با گل لحظات پایانی  به‌ثمر نشاندند.

به گزارش فوتبالی، از هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال ایران، تیم نساجی درشرایطی میزبان نفت مسجدسلیمان بود که این باشگاه هفته فوق‌العاده پرخبری را پشت سر گذاشت و چند روز قبل بود که این باشگاه تصمیم به قطع همکاری با ساکت الهامی گرفت تا اسماعیل اسماعیلی جای او را بگیرد.

نساجی که در 5 بازی آخرش در لیگ پیروز نشده،  در اولین بازی با سرمربی جدیدش مقابل تیمی قرار گرفت که در چهار بازی آخرش شکست نخورده‌بود. درشرایطی که آن‌ها تا آخرین لحظات از میزبان خود پیش بودند، نهایتا به نتیجه یک - یک رضایت دادند.

تک‌گل نساجی در این دیدار را عبدالکریم اسلامی در دقیقه 40 به‌ثمر رساند. گل نفت مسجدسلیمان هم توسط

با این نتیجه نفت مسجدسلیمان 20 امتیازی شد و در رتبه چهاردهم شانس خود برای بقا در لیگ برتر را بیشتر کرد.
نساجی نیز 29 امتیازی در رده دوازدهم باقی‌ماند.

ترکیب نساجی:

علیرضا حقیقی، حامد شیری، غلامعلی بیگی، کریم زاده، مرتضی منصوری، ایوب کلانتری، مهرداد عبدی، محمد قربانی، صابر حردانی، عبدالکریم اسلامی و حسین زامهران

ترکیب نفت مسجد سلیمان:

مسعود پورمحمد، علیرضا دغاغله، میرهادی میر‌جوان، پیمان میری، میثم نقی‌زاده، حسن مردای‌فر، مجید عیدی، مسلم مجدمی، مهدی هاشمی‌نژاد، میلاد باقری، سیدمحمد خرم‌الحسینی

شرح گل:

نفت مسجد سلیمان 0 - 1 نساجی (دقیقه 40، کریم اسلامی): پاس فرزاد زامهران از سمت چپ در محوطه جریمه به کریم اسلامی رسید و او با ضربه سر دروازه نفت مسجد سلیمان را باز کرد.
نفت مسجد سلیمان 1 - 1 نساجی (2+90، امین اسدی): توپ در محوطه جریمه به امین اسدی رسید و او با یک ضربه نوک پا دروازه حقیقی را باز کرد.

کارت زرد:

محمد خرم‌الحسینی (29) و مسلم مجدمی (60)  از نفت مسجدسلیمان

رضا جعفری (81) و مهرداد عبدی (84) از نساجی

خلاصه بازی نفت مسجدسلیمان - نساجی

1470 / 9719