عکس نوشت/ شلیک سه امتیازی فاطمه پسندیده به قلب ذوب آهن

عکس نوشت/ شلیک سه امتیازی فاطمه پسندیده به قلب ذوب آهن

پایگاه خبری فوتبالی- سپاهان در دربی نمایندگان اصفهان،  هافبک خوش نقش سپاهان توانست با یک شوت سرکش دروازه زهره کودایی را فرو بریزد.

به گزارش فوتبالی، در هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان امروز ذوب آهن در ورزشگاه فولادشهر میزبان سپاهان اصفهان بود و دربی حساس اصفهانی‌ها برگزار شد.

سپاهان که همچنان روی کاغذر شانس قهرمانی دارد، برای برد به فولادشهر آمده بود و بازی پر ریسکی را به نمایش گذاشت و حملات زیادی روی دروازه ذوب آهن ایجاد کرد.

شاگردان بیان محمودی که بیشتر سعی باز کردن دروازه زهره کودایی با پاس های بلند را داشتند، در اواسط نیمه دوم با دستور کادرفنی تغییر تاکتیک دادند و رو به ضربات از راه دور آوردند.

ذوبی‌ها که گاهی شوت‌های بازیکنان سپاهان را جدی نمی‌گرفتند، در دقیقه 86 بازی به بدترین شکل ممکن جریمه شدند و دروازه خود را گشوده دیدند.

فاطمه پسندیده که یکی از بازیکنان جوان و کم‌تجربه سپاهان است، پس از دفع ناقص توپ توسط مدافعان ذوب آهن، یک بازی سبز پوش را از پیش روی خود برداشت و با یک ضربه روی پای رسات توپ را دور از دستان زهره کودایی به قعر دروازه ذوب آهن فرستاد.

شلیک زیبای پسندیده منجر به برتری سپاهان در این دیدار شد تا به گفته بیان محمودی، بازیکنی که در ابتدای فصل آرزوی یک نیمه بازی در ترکیب سپاهان را داشت، امروز مهم‌ترین گل زندگی‌اش را به ثمر برساند.

پسندیده در انتهای این دیدار در مصاحبه با خبرنگاران اظهار کرد: هرسال دربی حساسیت‌های خاص خودش را دارد و بسیار خوشحالم که توانستم در پیروزی امروز تیمم سهیم باشم.

بازیکن خوش‌ نقش ترکیب سپاهان درخصوص وضعیت تیمش در جدول لیگ برتر نیز عنوان کرد: متأسفانه شرایط بازی با ملوان آنطور که باید پیش نرفت وگرنه ما امروز برای قهرمانی در لیگ می‌جنگیدیم.

او همچنین گفت: روی کاغذ شانس برای قهرمانی داریم و معتقدم امسال یکی از سال‌های خوب سپاهان بود و می‌توانستیم با اختلاف در صدر جدول حضور داشته باشیم ولی شانس با ما یار نبود.

1377