پیش بازی هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال بانوان/ دربی اصفهان در روز استراحت سیرجانی‌ها

پیش بازی هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال بانوان/ دربی اصفهان در روز استراحت سیرجانی‌ها

پایگاه خبری فوتبالی- در فاصله چهار هفته مانده به پایان رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان، حساسیت زیادی لیگ را فراگرفته است.

به گزارش فوتبالی، لیگ برتر فوتبال بانوان باشگاه‌های کشور از ساعت 17:30 امروز با برگزاری پنج دیدار همزمان در شهرهای مختلف کشور وارد هفته نوزدهم خود خواهد شد.

تب و تاب زیاد رقابت‌ها در فاصله چهار هفته مانده به پایان لیگ و حساسیت بازی‌ها باعث شده تا بازیکنان هم با جدیت زیادی وارد زمین شوند و هر آن یک شگفتی از سوی تیمی خلق شود.

در این هفته به دلیل بازی‌ها راحت تیم‌ها بالای جدول، بازهم بعید است که صدرجدول تغییر کند و باید منتظر هفته‌های بعدی لیگ ماند.

ملوان بندرانزلی-کیان نیشابور/ دوئل قوی سپید با دختران فیروزه‌ای

بازی رفت دو تیم با نتیجه 2 بر 1 به سود ملوان به پایان رسید. قوی سپید انزلی که هفته گذشته در یک بازی خارج از خانه توانست پالایش گاز ایلام را شکست دهد، برای فرار از رتبه‌های میان جدول و رسیدن به جمع چهار تیم برتر به سه امتیاز این بازی نیاز دارد. شاگردان معصومه جهان‌چی با 30 امتیاز در رده ششم قرار دارند و نیم‌نگاهی هم به دیدار تیم‌های بالاتر از خود خواهند انداخت. در سمت مقابل تیم تازه لیگ برتری شده کیان این روزها با وجود ارائه بازی‌ بسیار خوب، نتیجه نمی‌گیرد و همچنان با 13 امتیاز در رده نهم قرار دارد. شاگردان سهیلا جعفری برای فاصله از مناطق بحرانی لیگ باید در چهار دیدار باقی مانده به آب و آتش بزنند و دیدار با ملوان می‌تواند یک فرصت ویژه برای این تیم باشد.

همیاری آذربایجان غربی-پالایش گاز ایلام/ بازی مرگ و زندگی

بازی رفت دو تیم با تساوی 1-1 به پایان رسید. همیاری که در این هفته‌ها نتایج خوبی نگرفته، حال فرصت این را دارد تا در مصاف با یک تیم هم‌قواره خودی نشان بدهد. دختران ارومیه‌ای با 11 امتیاز در رده یکی مانده به آخر جدول قرار دارند و اگر در چهار دیدار باقی مانده امتیازات لازم را جمع نکنند، ممکن است اتفاقات خوشی را پیش روی خود نبینند. در سمت مقابل پالایش در هفته گذشته در خانه متحمل باخت تلخی مقابل ملوان شد و اکنون با 18 امتیاز در رده هشتم قرار دارد. شاگردان ندا عزیزپور که شانس سقوط خود را بسیار کم می‌بینند، درتلاش اند تا با بازی‌های آبرومندانه از نام ایلام در لیگ برتر فوتبال بانوان دفاع کنند.

ذوب آهن اصفهان-سپاهان اصفهان/ اوج حساسیت در دربی اصفهان

دربی رفت دو تیم اصفهانی با تساوی بدون گل به پایان رسید. سپاهان که این روزها در کورس قهرمانی حضور دارد، هر بازی برای پیروزی به میدان می‌رود و اکنون سخت تیم بیان محمودی شکست می‌خورد. طلایی پوشان با 44 امتیاز در فاصله پنج امتیازی با صدرجدول در رده سوم حضور دارند و اگر خیال قهرمانی را در سر خود پرورش می‌دهند، باید هر چهار بازی باقی مانده در فصل را پیروز شوند. در سوی مقابل ذوب آهن با 35 امتیاز در رده چهارم حضور دارد و یک رقیب سرسخت برای تمامی بالانشینان جدول است. شاگردان سمیه شهبازی که در بهترین فرم خود هستند ممکن است امیدهای سپاهان برای قهرمانی را در دربی امروز بکشند و همین حساسیت باعث شده تا نوید یک بازی بسیار جذاب به هواداران داده شود.

زارع باتری سنندج-نماینده البرز/ تقابل باتری سازان با شیر زخمی

دیدار رفت دو تیم با نتیجه 2-1 به سود زارع باتری به پایان رسید. شاگردان فاطمه صادقی که به بردهای اقتصادی در لیگ شهرت دارند، هفته گذشته در مصاف با کیان نیشابور متوقف شدند و از بالای جدول فاصله گرفتند. باتری سازان که با 29 امتیاز در رده هفتم حضور دارند، بعید به نظر می‌رسد که در پایان فصل رتبه‌ای پایین‌تر از این کسب کنند. در سمت مقابل تیم البرز کاملاً متحول شده و چهره یک تیم کاملاً خطرناک را به خود گرفته است. البرزی‌ها هفته گذشته با نتیجه عجیب 8-1 مقابل شهرداری سیرجان شکست خوردند تا فقط برای جبران به سنندج سفر کنند. شاگردان پرستو کرمی اکنون با 30 امتیاز در رده پنجم حضور دارند و برای کسب حداقل عنوان چهارمی در پایان لیگ، باید در هفته‌های باقی مانده خودی نشان دهند.

ملی‌پوشان شهرکرد-خاتون بم/ فرصت ویژه صدرنشین در زنگ تفریح لیگ برتر

در بازی رفت دو تیم نتیجه دیدار ایران-مالدیو تکرار شد و خاتون توانست با نتیجه 17 بر صفر پیروز شود. دختران بمی که با 49 امتیاز در فاصله دو امتیازی با شهرداری سیرجان در صدرجدول حضور دارند، سرنوشت قهرمانی را در دستان خود می‌بینند و چنانچه در مصاف‌های پیش‌رو به پیروزی برسند، باید یکبار دیگر جام را در تسخیر تیم مرضیه جعفری دید.

در سوی مقابل تیم قعرنشین ملی پوشان که تاکنون 125 گل خورده در کارنامه خود ثبت کرده، به یک فرصت ویژه برای بالانشینان جدول تبدیل شده تا تیم‌ها در این بازی ضمن بالابردن تفاضل گل خود، فرصت ویژه‌ای در اختیار مهاجمین برای کسب عنوان خانم گلی قرار دهند. باید دید که امروز خاتون به کسب سه امتیاز بازی اکتفا می‌کند و سعی در مدارا با حریف دارد یا بازهم نماینده شهرکرد را با جشنواره‌ای از گل‌ها شکست خواهد داد.

لازم به ذکر است که دیدار سارگل بوشهر و شهرداری سیرجان به دلیل حذف انضباطی تیم بوشهری از جدول رقابت‌ها برگزار نخواهد شد و شهرداری به 3 امتیاز این دیدار دست پیدا خواهد کرد تا در صورت لغزش خاتون بم این دیگر نماینده کرمان باشد که در صدر جدول را از آن خود می‌کند.

1377