علاقه به باواریایی‌ها باعث زدن دست رد ستاره آژاکس به سینه منچستری‌ها شد

علاقه به باواریایی‌ها باعث زدن دست رد ستاره آژاکس به سینه منچستری‌ها شد

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می‌رسد که مدافع ملی‌پوش و مراکشی مورد نظر باواریایی‌ها از تیم آژاکس به پیشنهاد مقامات باشگاه منچستر یونایتد جواب رد داده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه میرور اسپورت چاپ انگلستان، نصیر مزرویی، مدافع ملی‌پوش و مراکشی آژاکس آمستردام هلند هنوز به طور رسمی هیچ قراردادی با مقامات باشگاه بایرن مونیخ امضا نکرده است. مزرویی در ابتدا به دنبال پیوستن به بارسلونا بود اما پس از دریافت پیشنهاد و اطلاع از برنامه‌های تیم بایرن مونیخ، گفته می‌شود که تصمیم به حضور در فوتبال آلمان گرفته است.

طبق جدیدترین گزارشات، منچستر یونایتد با ارائه پیشنهادی مناسب به دنبال هایجک این بازیکن بود. با این حال، نصیر مزرویی شخصا به علاقه‌مندی شیاطین سرخ جواب رد داده است.

طبق گزارش خبرنگار نشریه میرور اسپورت انگلستان، نصیر مزرویی به آخرین تلاش مدیران باشگاه منچستر یونایتد جواب رد داده زیرا جاه‌طلبی‌ها و برنامه‌های این تیم انگلیسی را مناسب خود ندیده است. مزرویی احساس می‌کند که با انتخاب باواریایی‌ها به عنوان تیم بعدی خود، شانس بیشتری جهت رقابت برای قهرمانی داخلی و اروپایی خواهد داشت.

با این حال، چند مورد وجود دارد که می‌تواند معامله تقریبا تمام شده بایرن مونیخ برای جذب نصیر مزرویی را با خطر مواجه کند. نخست آن که اریک تن هاگ مربی آژاکس اخیرا به عنوان سرمربی جدید منچستر یونایتد انتخاب شده و در نهایت، مینو رایولا، ایجنت و مدیر برنامه‌های مزرویی روز شنبه درگذشته و سرانجام مذاکرات با این بازیکن فعلا نامشخص مانده است.

تجربه سالیان اخیر نشان داده که در فوتبال، تا زمانی که امضای رسمی پای برگه قرارداد ثبت نشود، نمی‌توان هیچ انتقالی را رسمی دانست!

9404