سوال روز/ سوپرجام چه زمانی برگزار می‌شود؟

سوال روز/ سوپرجام چه زمانی برگزار می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی- بازی سوپرجام فوتبال ایران چه زمانی برگزار خواهد شد؟

به گزارش فوتبالی، دو تیم استقلال به عنوان قهرمان لیگ برتر و نساجی مازندران به عنوان قهرمان جام حذفی باید دیدار سوپر جام را برگزار کنند اما تا این لحظه زمان و مکان برگزاری این بازی مشخص نشده است.

در سال‌های اخیر برگزاری سوپجامر همواره با اخبار و حواشی زیادی همراه بوده که معروف ترین اتفاق در مورد سوپرجام به دیدار دو رقیب سنتی یعنی استقلال و پرسپولیس برمی‌گردد که به دلیل اردوی خارجی آبی‌ها، برگزار نشد و با تصمیم سازمان لیگ جام سوپرجام به قرمزها رسید.

در دو سال اخیر سازمان لیگ دیدار سوپرجام را در مقاطع مختلفی از فصل برگزار کرده است. دو فصل قبل و در شرایطی که لیگ بیستم، 8 مرداد به پایان رسید، پرسپولیس و تراکتور، 30 خرداد به مصاف یکدیگر رفتند و این فصل هم دیدار سوپرجام بین فولاد و پرسپولیس، در تعطیلات نیم فصل – که البته بعد از هفته شانزدهم لیگ بود – انجام شد.

طبیعتا اگر قرار به این باشد که مسئولان سازمان لیگ، مدل کشورهای اروپایی را برای سوپرجام درنظر بگیرند، این بازی باید قبل از شروع فصل برگزار شود. 

با توجه به اینکه قرار است فصل بیست و دوم از مرداد شروع شود، تلاش سازمان لیگ بر این خواهد بود که بازی سوپرجام قبل از شروع لیگ برگزار شود و باید دید این اتفاق رخ خواهد داد یا نه.

9697