زامهران: چیزهای زیادی از الهامی یاد گرفتم/ استقلال لایق قهرمانی بود

زامهران: چیزهای زیادی از الهامی یاد گرفتم/ استقلال لایق قهرمانی بود

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک راست تیم فوتبال نساجی قائمشهر گفت که روزهای خوبی را در این تیم با ساکت الهامی تجربه کرده است. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، حسین زامهران درباره تساوی تیمش برابر نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: هر دو تیم در این بازی دنبال برد بودند و همین موضوع باعث شد تا هم ما و هم آنها تهاجمی بازی کنیم. وقتی یک گل به نفت زدیم می‌توانستیم اختلاف را بیشتر کنیم، ولی از فرصت‌ها استفاده نکردیم. البته آنها هم موقعیت داشتند و فکر می‌کنم تساوی عادلانه بود.

وی با اشاره به وضعیت خودش در نساجی تصریح کرد: من دو ماه به دلیل مصدومیت بازی نکردم و در بازی با مس دقایقی به میدان رفتم، ولی بعد از دو ماه این برای اولین بار بود که در ترکیب ثابت قرار گرفتم و فکر می‌کنم شرایط خوبی داشتم.

زامهران در مورد جدایی ساکت الهامی از این تیم خاطر نشان کرد: به هر حال اتفاقاتی رخ داد که ایشان جدا شد، ولی روزهای خوبی را با این مربی در نساجی تجربه کردم و چیزهای زیادی هم از ایشان یاد گرفتم. ما در لیگ برتر ماندگار شدیم و در جام حذفی هم به قهرمانی رسیدیم، در نهایت هم شرایط طوری شد که آقای الهامی از نساجی رفت و من برای ایشان آرزوی موفقیت دارم.

وی راجع به قهرمانی استقلال در لیگ برتر یادآور شد: تیمی که 27 هفته در لیگ برتر شکست نمی‌خورد و همه رکوردها را می‌شکند، لایق قهرمانی است و حق استقلال بود که قهرمان شود.

9719