فرصت ویژه دو جوان نیمکت‌نشین استقلال برای حضور در ترکیب اصلی

فرصت ویژه دو جوان نیمکت‌نشین استقلال برای حضور در ترکیب اصلی

پایگاه خبری فوتبالی- تیم فوتبال استقلال در شرایطی باید به مصاف آلومینیوم اراک برود که فرهاد مجیدی 3 مهره کلیدی‌اش را در اختیار ندارد.                                    

به گزارش فوتبالی، در شب قهرمانی استقلال و پیروزی آبی‌ها مقابل فولاد، این تیم سه بازیکن خود برای دیدار هفته یبست و هشتم را از دست داد؛ محمد دانشگر و زبیر نیک‌نفس بازیکنانی بودند که به علت 4 اخطاره شدن در دیدار بعدی تیم‌شان برابر آلومینیوم اراک حضور نخواهند داشت.

فرهاد مجیدی در غیاب این بازیکنان، چالش انتخاب نفرات جدید را دارد؛ به ویژه در خط دفاعی که آبی‌ها با محدودیت مواجه هستند، چرا که روزبه چشمی هم به دلیل مصدومیت در دسترس کادرفنی نیست و احتمالاً مجیدی به سراغ استفاده از مدافع جوان خود برود.

محمدجواد به‌آفرین که در تمرین امروز آبی‌ها پر جنب و جوش بود، گزینه اول جانشینی محمد دانشگر مقابل آلومینیوم اراک است؛ در میانه زمین هم احتمالاً سعید مهری جانشین زبیر نیک‌نفس خواهد شد و برای فاز تهاجمی هم مجیدی به سراغ استفاده از هافبک ازبکستانی خود خواهد رفت.

سرمربی استقلال شب گذشته به تمجید از آمانوف پرداخت و خبر داد که در بازی‌های بعدی از این هافبک جوان استفاده خواهد کرد و احتمالاً در دیدار با آلومینیوم اراک، عزیزبگ آمانوف در ترکیب اصلی حضور دارد تا بعد از دیدار مقابل نساجی در جام حذفی مجدداً بتواند برای آبی‌ها به میدان برود.

9719