لحظه‌ای که مامور امنیتی روی پای هوادار اسکاتلندی تکل زد!

لحظه‌ای که مامور امنیتی روی پای هوادار اسکاتلندی تکل زد!

پایگاه خبری فوتبالی - شبکه اسکای اسپورت روز گذشته در گزارش زنده خود صحنه جالبی را ثبت کرد: تکل یکی از ماموران امنیتی استادیوم در ورزشگاهی در اسکاتلند روی پای هواداری که وارد زمین شده بود!

به گزارش فوتبالِ، سلتیک در آخرین بازی فصل لیگ اسکاتلند توانست مادرول را در پارکهد با نتیجه شش بر صفر در هم بکوبد. سلتیک توانست برای دهمین بار در یازده سال اخیر قهرمان لیگ شود که با تساوی چهارشنبه اخیر مقابل دندی قهرمانی خود را قطعی کردند. تیم آنژه پوستکوگلو توانست فصل را با گلباران به اتمام برساند که کیوگو فوروهاشی و جیورجوس جیاکوماکیس هر کدام دو گل به ثمر رساندند و ترنبل و ژوتا بقیه گلها را ثبت کردند. بدین ترتیب سلتیک با یک پیروزی شش گله فصلش را به پایان رساند.

سلتیک در پایان بازی جشن قهرمانی را با حضور هوادارانش برگزار کرد که البته ورود بی اجازه یک هوادار به درون زمین و تکلی که یکی از ماموران امنیتی روی پایش زد، صحنه بامزه ای را برای دوربین های تلویزیونی پدید آورد. این هوادار که پیراهن سفید و سبز را به تن داشت، پشت سر پوستکوگلو سرمربی سلتیک در حال حرکت بود اما یک مامور امنیتی روی پایش تکل زد و او را سرنگون کرد تا این هوادار را از زمین خارج کند!

4125