تصاویر لورفته از رونالدو، ماندنش در منچستریونایتد را ثابت می‌کند؟

تصاویر لورفته از رونالدو، ماندنش در منچستریونایتد را ثابت می‌کند؟

پایگاه خبری فوتبالی - تصاویر لو رفته از کریستیانو رونالدو که با هر سه پیراهن فصل آینده منچستریونایتد عکس گرفته، باعث شده تا بحث ها در مورد ماندنش در اولدترافورد شدت بگیرد.

به گزارش فوتبالی، منچستریونایتد فصل جالبی نداشت چرا که نتوانستند در میان چهار تیم برتر لیگ انگلیس جای بگیرند و از حضور در لیگ قهرمانان اروپا باز ماندند. آنها در بهترین حالت می توانند در رده ششم قرار بگیرند و خیلی از هوادارانشان از این فصل تاسف بار خسته شده اند. رونالدو در تابستان قبلی به اولدترافورد برگشت و خیلی ها تصور می کردند که این بازیکن در صورت عدم کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا جدا می شود اما ژست گرفتن کریستیانو با پیراهن فصل بعد یونایتد باعث شده تا هواداران به ماندن ستاره 37 ساله امیدوار شوند. رونالدو با پیراهن های قرمز، سفید و زرد شیاطین سرخ عکس گرفته است.یونایتد در سالهای اخیر سعی کرده که برای پیراهن سومش از رنگ های متفاوتی استفاده کند و حالا آنها به سراغ رنگ زرد رفته اند که رنگ غیرمرسومی است و برخی هواداران تصور می کنند که این رنگ در ابتدا قرار بوده که رنگ پیراهن دروازه بان ها باشد!

اگر رونالدو در منچستریونایتد بماند، به غایب بزرگ لیگ قهرمانان اروپای 23-2022 تبدیل می شود و البته حضورش در تورنمنتی نظیر لیگ اروپا به این مسابقات گرمای بیشتری خواهد بخشید.

4125