اکبری: استقلال مراقب «شیمبا» باشد/ مجیدی ترکیب را زیاد تغییر می‌دهد

اکبری: استقلال مراقب «شیمبا» باشد/ مجیدی ترکیب را زیاد تغییر می‌دهد

پایگاه خبری فوتبالی - هافبک پیشین استقلال درباره شرایط این تیم پیش از دیدار با فولاد خوزستان توضیحاتی داد.

به گزارش فوتبالی، یدالله اکبری در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص دیدار امروز استقلال برابر فولاد خوزستان گفت: فولاد یک تیم منظم، با برنامه و کاملاً حرفه‌ای است. آنها بازیکنان با تجربه‌ای دارند که می‌توانند برای استقلال دردسرساز شوند. استقلال باید مراقب «شیمبا» مهاجم این تیم باشد. او بسیار خطرناک است و یک لحظه غفلت از او باعث خواهد شد تا استقلال ضربه بدی از فولاد بخورد. فولاد هم نمی‌خواهد در اهواز بازنده باشد.

هافبک پیشین استقلال ادامه داد: تغییرات در استقلال همچنان زیاد است و نمی دانم چرا فرهاد مجیدی زیاد دست به ترکیب تیم می‌زند. این اتفاق سبب خواهد شد تا بازیکنان کمی دچار سردرگمی شوند.

اکبری افزود: امیدوارم در بازی با فولاد شاهد تغییر آنچنانی نباشیم تا یک بازی خوب را از استقلال شاهد و امیدوار باشیم روند شکست ناپذیری خود را در هفته بیست و هفتم هم ادامه بدهد.

هافبک سابق استقلال در پایان گفت: در دیدار با شهر خودرو شاهد حضور پررنگ هواداران در ورزشگاه بودیم. علاقه مندانی که از شروع بازی تا پایان این دیدار دست از حمایت از تیمشان برنداشتند و باید بپذیریم که یکی از دلایل موفقیت استقلال برابر شهرخودرو، حمایت هواداران از تیم محبوبشان بود. باید مجموعه استقلال قدر این هواداران را بداند. آنها در بازی‌های آینده هم تأثیرگذار خواهند بود و می‌توانند نقش مؤثری در قهرمانی استقلال در پایان فصل داشته باشند.

1470